Gemiddelde leeftijd daar is 19/20 denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat als we daar leeftijden gaan bekijken, je ouder uitkomt. Kom er ook amper, alleen als ik me verveel, maar ik krijg toch het gevoegl dat er genoeg ouderen zitten.
Aha een perverseling dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True. Houten gebruiken we geeneens meer hier.
[..]
De mannelijke versie natuurlijk
Jawel ikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enthousiastelingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ] Huppel [ afbeelding ]
Ik heb daar dus echt geen verstand van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm mijn zoon zn mozilla en IE hebben het opgegeven.
Het enige dat het kind nu kan doen is msn
heeft ie opeens ook een "virus-scanner" erbij?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat doet het niet dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
De mijne heeft er gelukkig geen problemen meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat heet dan gewoon een verslaafde viezerik voor de meeste vrouwen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:12 schreef murp het volgende:
[..]
heeft ie opeens ook een "virus-scanner" erbij?
quote:
Toch niet de Windows Firewall hèquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Het probleem is al opgelost. Iets met firewall ofzo.
Maar dat gaat nog leuk worden dan tijdens de huwelijksnachtquote:
Nee sygate ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch niet de Windows Firewall hè
Kan ook leuk zijn tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef murp het volgende:
[..]
dat heb ik gehad met een pc op mn werk
virus zit er nog steeds ergens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |