Newbie in de SCquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nog niet
Toch even bijdehand doen: ik ben geen newbie
En: ik kijk geen voetbal!
quote:
Neequote:
Ja maar ik bedoel in deze nieuwe SC van onzin, hier ben je toch normaal niet zoveel?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:17 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
NeeAl sinds 2007.. met een enorme tussenpauze
Nu blijf je wel plakken toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:20 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik reageer hier niet zoveel nee, dus in die zin: Schuldig.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
Ik vond Stoeprand wel een heel goede kloon van Paul hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
Neeeee ik ben geen kloon van Paul (zou wel een goede zijn...)
Geen idee, zeg jij het maar!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond Stoeprand wel een heel goede kloon van Paul hoor![]()
Ben jij beter?
Gewoon ja zeggen.. beetje arrogantie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:24 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Geen idee, zeg jij het maar!
Leuke sig, btwquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
Sorry haal het morgen wegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom staat mijn naam onder je posts
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hoeft niet, dat heeft je kloon al gedaan!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:32 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ok, ok... ik haal het wel weg, het is natuurlijk not done om in de sig te staan van een 'kloon' van Paul, get it.
Nee die is al eerder (door paul hierheen gehaald) geweest hoorquote:
Yep ik zit nu in de PR he van ONZquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die is al eerder (door paul hierheen gehaald) geweest hoor
Oke, vast gemist. Goede PR man die Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ik al eerder hier geweest?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen nog maar vrouwen komen hier erbijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, vast gemist. Goede PR man die Paul
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen nog maar vrouwen komen hier erbij
1 sc per dag
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef Fiddlergurl het volgende:
Traumatische ervaring.. uit je gedachten verbannen.
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ikquote:
Altijd jochie altijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |