Newbie in de SCquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nog niet
Toch even bijdehand doen: ik ben geen newbie
En: ik kijk geen voetbal!
quote:
Neequote:
Ja maar ik bedoel in deze nieuwe SC van onzin, hier ben je toch normaal niet zoveel?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:17 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
NeeAl sinds 2007.. met een enorme tussenpauze
Nu blijf je wel plakken toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:20 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik reageer hier niet zoveel nee, dus in die zin: Schuldig.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
Ik vond Stoeprand wel een heel goede kloon van Paul hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
Neeeee ik ben geen kloon van Paul (zou wel een goede zijn...)
Geen idee, zeg jij het maar!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond Stoeprand wel een heel goede kloon van Paul hoor![]()
Ben jij beter?
Gewoon ja zeggen.. beetje arrogantie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:24 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Geen idee, zeg jij het maar!
Leuke sig, btwquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
Sorry haal het morgen wegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom staat mijn naam onder je posts
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hoeft niet, dat heeft je kloon al gedaan!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:32 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ok, ok... ik haal het wel weg, het is natuurlijk not done om in de sig te staan van een 'kloon' van Paul, get it.
Nee die is al eerder (door paul hierheen gehaald) geweest hoorquote:
Yep ik zit nu in de PR he van ONZquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die is al eerder (door paul hierheen gehaald) geweest hoor
Oke, vast gemist. Goede PR man die Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ik al eerder hier geweest?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen nog maar vrouwen komen hier erbijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, vast gemist. Goede PR man die Paul
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen nog maar vrouwen komen hier erbij
1 sc per dag
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef Fiddlergurl het volgende:
Traumatische ervaring.. uit je gedachten verbannen.
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ikquote:
Altijd jochie altijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paul
Mag ik ook meepraten over vrouwenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paul
Kan toch?quote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ik)
Too obvious kloonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef Perenijs het volgende:
Hoi.
Graag zelfsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik ook meepraten over vrouwen
Regel jij de hapjes zorg ik wel voor de drankquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij niet
OVER 25 UREN OEREND HARD
Mooiquote:
Maar het moet wel leuk blijven hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Nou en
Klonen is geheel en al toegestaan hoor
Dank u. Hoelang heb je die tag eigenlijk al, paultjuhh? Ik heb hem nog niet eerder gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo en welkom in de sc, veel plezier hier
Nog voorkeur? Toastjes, en die nieuwe lays chipsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Regel jij de hapjes zorg ik wel voor de drank
Wees ook een held en vertel even van wiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Nou en
Klonen is geheel en al toegestaan hoor
Vertel jij je ervaringen met vrouwen maar eensquote:
Ik lust alleen naturel (super)chips.En uhm sellerie en eiersalade voor op de toastjes aubquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog voorkeur? Toastjes, en die nieuwe lays chips?
[..]
Wees ook een held en vertel even van wie![]()
Ik had gewoon zin in een nieuwe account. Die oude beviel me niet meer zo. Hij was niet zo anoniem meer. Ik was met voor (nogal logisch, mijn username was mijn voornaam) en achternaam bekend op FOK!, evenals mijn adres. Dan maak ik een kloon.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het moet wel leuk blijven he
WIE BEN JIJquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Dank u. Hoelang heb je die tag eigenlijk al, paultjuhh? Ik heb hem nog niet eerder gezien.
Het zijn kutwijven, allemaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vertel jij je ervaringen met vrouwen maar eens
Don't think so. Alleen in goedemorgen ben ik wel eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ik)
je bent gewoon een kloon van Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin in een nieuwe account. Die oude beviel me niet meer zo. Hij was niet zo anoniem meer. Ik was met voor (nogal logisch, mijn username was mijn voornaam) en achternaam bekend op FOK!, evenals mijn adres. Dan maak ik een kloon.
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn kutwijven, allemaal!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust alleen naturel (super)chips.En uhm sellerie en eiersalade voor op de toastjes aub
Ben je pub ontgroeid?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Don't think so. Alleen in goedemorgen ben ik wel eens.![]()
Maar ik moet toch eens een andere SC dan PUB, want dat was echt een beginnersfout.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je bent gewoon een kloon van Paul
Kutjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn kutwijven, allemaal!
Hmmquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.
Godver ik wordt gek zo, alweer een kloon van paulquote:
Ik werd ook al nieuwsgierigquote:
En de gekte tast je spellingsvermogen als eerst aanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Godver ik wordt gek zo, alweer een kloon van paul
Ben je nu boos? Gefrustreerd? Suïcidaal?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:28 schreef Perenijs het volgende:
[..]
En de gekte tast je spellingsvermogen als eerst aan![]()
RIP
Ik ben een groot meisje geworden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je pub ontgroeid?![]()
Dan heb ik je in GM gezien
iph?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een groot meisje geworden.
Of nouja, eigenlijk.. valt dat ookwel mee.
Doen ze dat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Zou jij op het ALLERLAATSTE moment afhaken?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu boos? Gefrustreerd? Suïcidaal?
imgfailquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Perenijs het volgende:
[..]
[ [url=
afbeelding]http://www.hard-c.com/images/uploads/2009/03/ikzegdoen.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Mensen die dit roepen proberen altijd iets te verbergenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Fiddlergurl het volgende:
Misschien TT veranderen: met de klonen van Paul?
Ik ben onschuldig, geen kloon!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mensen die dit roepen proberen altijd iets te verbergen
En dit natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien TT veranderen: met de klonen van Paul?
Ik ben onschuldig, geen kloon!
Die kijkt foesbalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef Perenijs het volgende:
Spijtig dat Jojoor er niet is vanavond
Naar dat slappe zooitje in Oranje kijk ik niet meer. Vrijdag weer hetquote:
Ja er zijn wijven die dat doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen ze dat?
Wat je begint maak je af toch?
Dus ik vandaag oppas spelen voor de kids van de buuv en een vriendin van haar/ons. Bleek haar zoontje een feyenoordfan te zijn.quote:
Jij bent een ajacied?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zijn wijven die dat doen![]()
[..]
Dus ik vandaag oppas spelen voor de kids van de buuv en een vriendin van haar/ons. Bleek haar zoontje een feyenoordfan te zijn.![]()
Heb hem voor straf in de tuin gezet
Ja vastquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet. ik ben een braaf meisje.
quote:
Toen stond hij zo voor de ramen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zijn wijven die dat doen![]()
[..]
Dus ik vandaag oppas spelen voor de kids van de buuv en een vriendin van haar/ons. Bleek haar zoontje een feyenoordfan te zijn.![]()
Heb hem voor straf in de tuin gezet
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Mensen (en Paul en paulklonen) ik moet naar bedhoor ik net dus doei doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciaoo![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ja echt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Als je dit vijf minuten eerder had gezegd, had ik je een geile smeerbeurt gewenst, nu voldoet een simpele dag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Het is toch een shawlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef Paul het volgende:
Dag huppelsjaal
Ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Perenijs het volgende:
Voetbal is afgelopen, ik ga jojoortje stalken. Tschuss.
Ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Perenijs het volgende:
Voetbal is afgelopen, ik ga jojoortje stalken. Tschuss.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Don't think so. Alleen in goedemorgen ben ik wel eens.![]()
Maar ik moet toch eens een andere SC dan PUB, want dat was echt een beginnersfout.
Het is toch allemaal hetzelfde persoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:44 schreef Myraela het volgende:
PAUL! bescherm Jojoortje eens tegen al die stalkende gekken.
Slaaaapze!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Best wel creepy.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is toch allemaal hetzelfde persoon
Je dacht toch niet echt dat ik dat niet snapte he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is toch allemaal hetzelfde persoon
Ff serieus, ik heb geen klonen, weet niet eens hoe je ze moet makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ik dat niet snapte he?![]()
Is dit reageerwaardig? Ja toch welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ff serieus, ik heb geen klonen, weet niet eens hoe je ze moet maken
Ik ben een noob, maar zelfs ik weet dat je nu poep praat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Whats newquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een noob, maar zelfs ik weet dat je nu poep praat.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Moggehquote:
Nope, dagje vrijquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, dagje vrij
Vonden m'n collega's ook niet echt leuk. Net terug van vakantie, is die Ez alweer vrij
Daaromquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
Verschil moet er blijven he !
Jij bent wel goed bezigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahahaha geweldig hard gewerkt net. Ik was druk aan het stofzuigen en toen vroeg die bejaarde of ik verstand had van computers en internet en of ik haar even kon helpen.
Van de 3 uur werken heb ik een half uur met haar zitten theedrinken en zeker een uur achter de laptop gezeten om van alles uit te leggen.
Dit is een automagisch gegenereerd bericht voor justmattie:
Vanavond om 23:20 uur Oerend Hard op SBS6
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahahaha geweldig hard gewerkt net. Ik was druk aan het stofzuigen en toen vroeg die bejaarde of ik verstand had van computers en internet en of ik haar even kon helpen.
Van de 3 uur werken heb ik een half uur met haar zitten theedrinken en zeker een uur achter de laptop gezeten om van alles uit te leggen.
Dit is een automagisch gegenereerd bericht voor justmattie:
Vanavond om 23:20 uur Oerend Hard op SBS6
Och als we het missen dan kan je het altijd nog bekijken via sbsgemist ofzo (ben je ook meteen van vervelende reclames afquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
vet hey zulke bejaarden
![]()
thnx voor de herinnering![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Lach me ook helemaal rot bij de meeste bejaarden thuis.
Behalve als ik rare haren aan mn vingers heb, omaondergoed moet aanraken of als ze plat gaan praten en boos worden omdat ik ze niet versta
Lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo en nu even naar mijn vriend zn werk. Die heeft contractbespreking en dat gaat waarschijnlijk de verkeerde kant op
Geen reclame'squote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och als we het missen dan kan je het altijd nog bekijken via sbsgemist ofzo (ben je ook meteen van vervelende reclames af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |