ja dat vraag ik me af. Ik raak ze niet aan, steek er niet mn neus tussen. Gisteren in de kroeg een vrouw die wist dat ze er lekker uitzag, speciaal shirtje waardoor ze de borsten boven de tepels liet zien, bukken met snookeren. Kortom, een compliment zou best op zn plek zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja dat kan. Waarom zouden ze het niet waarderen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja doe ik dagelijks bij mijn collega's.
"Wat hangen je borsten er vandaag goed bij Anne!"
Achter de vuilniswagen kan het inderdaad best!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja doe ik dagelijks bij mijn collega's.
"Wat hangen je borsten er vandaag goed bij Anne!"
Ik denk dat ze dat over het algemeen merken aan je manier van kijken. Woorden zijn dan als het goed is niet nodig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:02 schreef Stefan het volgende:
Ik vraag me al een tijd af of het done of notdone een vrouw te complimenteren als ze enorm lekkere of mooie borsten hebben. Ik heb t een keer gedaan tijdens de miljonair fair en die dame zei: dank je wel
Als man??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef Stefan het volgende:
Je geeft ook complimenten om een nieuwe bril, haar of een leuke broek.
Ik heb wel eens iemand gecomplimenteerd met mooie ogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef DappereDodo77 het volgende:
maar ook haar ogen, billen, buik, benen? Iets zeggen over kleding of haar zegt iets over haar smaak.....
Dat is nou net waarom de dame op de Miljonair Fair het wel kon waarderen..... ze waren nieuwquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit is een serieuze vraag.
Je geeft ook complimenten om een nieuwe bril, haar of een leuke broek.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou net waarom de dame op de Miljonair Fair het wel kon waarderen..... ze waren nieuw
Ze klaagde wel dat iedereen er op inzoomdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou net waarom de dame op de Miljonair Fair het wel kon waarderen..... ze waren nieuw
Wel als ze nieuw zouden zijn. Maar goed, die van mn moeder ken ik al sinds ik 1 dag oud was.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef DappereDodo77 het volgende:
zelfde categorie, maar borsten is wat meer ordinair. Zou je je moeder of zus complimenteren met mooie borsten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |