Ja ok, dat kan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Trio doen, en de geen die het beste pijpt houd je. Beetje vergelijkend warenonderzoek kan nooit kwaad.
Zou het?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef F0rumHunter het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan.
Maar misschien verhindert het feit dat ik 12 ben misschien een beetje
nee atleetiekquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef Rosbief het volgende:
Meisje van de sport, zit je op korfbal ofzo?
Nee wij hebben geen aparte groepen, het is een mixquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En je traint altijd mee met het meidengroepje?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef IkBenOzan het volgende:
Ze is al keihard geknuppeld door het hele team tijdens het douchen.
Ja kan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef IkBenOzan het volgende:
Ze is al keihard geknuppeld door jullie trainers tijdens het douchen.
Ow gawd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef F0rumHunter het volgende:
Ik zit nu echt met zoiets van van wie hou ik het meest?
Wat ben jij een of ander mediumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:12 schreef Ensaf het volgende:
Voor advies op liefdesgebied kom je in het juiste forum!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef IkBenOzan het volgende:
Ze is al keihard geknuppeld door mij tijdens het douchen.
Ik?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jongens doe nou ff serieus.
Neen, 9 vd 10 mensen die reageren.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef F0rumHunter het volgende:
Ik zit nu echt met zoiets van van wie hou ik het meest?
Gefeliciteerd, je hebt je eigen vraag beantwoord.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef F0rumHunter het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan.
Maar misschien verhindert het feit dat ik 12 ben misschien een beetje
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef Myraela het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig wat de op was.
Niks boeiends, een of andere kerel is verliefd op een meisje van z'n sportclub, maar het meisje wordt gepaald door het hele team.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef Myraela het volgende:
TS was verliefd op een meisje van de sport, maar die had al een ander, waardoor TS heel hard moest huilen. Hier vermeldde hij ook bij dat het betreffende meisje er al van verdacht werd gepaald te zijn door een trainer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef Myraela het volgende:
Welnee, nergens voor nodig, het was gewoon of weer een kloon (echt, als alle kloons nou eens gedelete werden, zou het hier nog wat worden, dan hoef je niet meer argwanend te posten) of een volledig normaal liefdesprobleempje, maar gewoon in het verkeerde forum, en als dat zo is, was de TS op zijn jonge leeftijd erg verstandig om het hier weg te halen, voordat er weer gezeik komt, waar niemand op zit te wachten...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef Myraela het volgende:
ja dat dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef TheFrankey het volgende:
Kan een MOD de OP weer terugzetten. Zo werkt het niet natuurlijk
Alle kloons verwijderen? Noes! dan is het straks echt leegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, nergens voor nodig, het was gewoon of weer een kloon (echt, als alle kloons nou eens gedelete werden, zou het hier nog wat worden, dan hoef je niet meer argwanend te posten) of een volledig normaal liefdesprobleempje, maar gewoon in het verkeerde forum, en als dat zo is, was de TS op zijn jonge leeftijd erg verstandig om het hier weg te halen, voordat er weer gezeik komt, waar niemand op zit te wachten...
Dan kunnen we geen mensen meer met hun hyves bashenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, nergens voor nodig, het was gewoon of weer een kloon (echt, als alle kloons nou eens gedelete werden, zou het hier nog wat worden, dan hoef je niet meer argwanend te posten) of een volledig normaal liefdesprobleempje, maar gewoon in het verkeerde forum, en als dat zo is, was de TS op zijn jonge leeftijd erg verstandig om het hier weg te halen, voordat er weer gezeik komt, waar niemand op zit te wachten...
12 jarigen veroordelen lijkt me sowieso onzin...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alle kloons verwijderen? Noes! dan is het straks echt leeg
Toch vind ik een topic openen en daarna de op verwijderen niet echt een strakke actie. Daar krijg je juist meer gezeur over.
Is dit wel een forum voor jou.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
12 jarigen veroordelen lijkt me sowieso onzin...
En wat maakt dat nou uit dat het leger wordt, er zou iig meer echt gecommuniceerd worden.
Kwaliteit boven kwantiteit.
Minder posts, meer views van lurkers die het forum interessant vinden ervoor terug.
Ik weet niet eens of jij bijvoorbeeld wel of niet een kloon bent, en da's gewoon irritant...
Vroeger niet, en ik heb gewoon een redelijke langere termijn kijk op zaken, arrogant maar gewoon waar..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:06 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Is dit wel een forum voor jou.Het blijft Fok. Jouw ideeen over Fok gaan sowieso niet werken. De bagger en bash-topics maken Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |