abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71829543
Gvd hoerige kut ing, Leuk dat password na zoveel tijd veranderen. ofc vlak voor vakantie veranderd, en na vakantie vergeten. Nu is ie geblokeerd

klacht: KUT ING STERF
pi_71829640

[ Bericht 100% gewijzigd door Lub_ya op 12-08-2009 21:53:55 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:57:05 #3
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_71829789
Als de boerenleenbank niet goed genoeg voor je is, moet je natuurlijk ook niet komen zeuren als het mis gaat!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_71830598
ING neemt het gelukkig verder niet zo nauw met de security, je kan je wachtwoord wijzigen naar het wachtwoord wat je daarvoor had Ik draai steeds de eerste 2 letters om.
pi_71830640
wat jammer
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_71830753
gewoon een post-it met de inloggegevens op je bankpasje plakken! altijd bij de hand!
pi_71830779
Dat is niet zo slim.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:31:32 #8
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_71831033
Ik heb gewoon 2 wachtwoorden die ik steeds heen en weer verander.. Sukkel.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_71831323
Dan ben je gewoon een achterlijke gladiool.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71831409
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Nero22 het volgende:
Dan ben je gewoon een achterlijke gladiool.
pi_71831538
Daarom moet je gewoon even naar de Rabobank overstappen, dan heb je dat gezeik tenminste niet.
Cool story, Hansel.
pi_71831772
Welke kneus vergeet dan ook zijn wachtwoord.. Neem gewoon voor alles hetzelfde wachtwoord en dan ben je klaar.
pi_71835318
Serieus had wachtwoord met nummer en volgende wachtwoord het opeenvolgende nummer er achter geplakt
maar wtf?????
pi_71835334
Rabobank heerst, zelfs in de "crisis"
pi_71835380
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Rabobank heerst, zelfs in de "crisis"
pi_71835539
Huh, heb het nog nooit hoeven te veranderen bij ING. Wel eens password vergeten inderdaad (althans, verkeerd ingelogd 3x). Dan ben je inderdaad goed de lul. Formuliertjes, op kantoor komen, handtekeningvergelijkingsproblemen, 'nee ik ben van het postkantoor, de ING-procedures ken ik nog niet, haha', stempels die gezet moeten worden, nog een keer langskomen, legitimeren, post die niet aan komt...
Maar ik heb ook ervaring met de Boerenleenbank, eigenlijk precies hetzelfde gezeik. Werkt perfect, totdat er iets mis gaat of je iets wil veranderen wat niet in hun straatje pas. Eigenlijk moeten banken allemaal failliet gaan, beginnen we fris en fruitig opnieuw. Erger me ook zo aan die k**- openingstijden. Ik werk, verdien geld en laat mijn bank daar graag wat van afpakken. Maar reken maar niet dat ze bereid zijn om open te zijn als ík een keer iets moet. Ik mag vrij nemen.
Draai het om.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:52:18 #17
167856 Toempf
Internetheld
pi_71835930
Uit veiligheidsoverwegingen moet je ieder half jaar je wachtwoord veranderen. Althans, dat was bij de Postbank altijd zo.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_71836150
Aha oké zover ben ik denk ik nog niet, ik kom van de ING. Ook zoiets leuks. Ik dacht vorig jaar: ik ben slim, ik laat mijn spaarloonregeling van de SNS, omzetten naar die van de Postbank. Heb ik straks als ING en PB samen gaan, alles mooi bij één bank.
What was I thinking... Er zijn nu 6 maanden spaarloon 'zwevende' tussen mijn werkgever en de Postbank/ ING. Ik krijg na 4 maanden een brief: u moet bij het postkantoor komen met legitimatie want u ben nog geen klant van ING (samen met nog vier enveloppen met oranje leeuwtjes met ronkende berichten over het nieuwe ING) .... Welkom, Kafka is de naam...
Draai het om.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:31:54 #19
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71836961
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:49 schreef hipy123 het volgende:
Gvd hoerige kut ing, Leuk dat password na zoveel tijd veranderen. ofc vlak voor vakantie veranderd, en na vakantie vergeten. Nu is ie geblokeerd

klacht: KUT ING STERF
Je eigen schuld, mafkees.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 00:33:53 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71837003
Boerenleenbank
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_71837519
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
Boerenleenbank
Ja daar heb je weer andere problemen. In Groningen (arbeidslocatie) mooie hypotheekofferte laten maken, in Assen (huis-koop-locatie) naar de Boerenleenbank om e.e.a. te bevestigen. Kon niet, Groningen had meer vrijheid met rentepercentages dan Assen. Kwam een half procent bij. 'Dan doen we alles in Groningen' ==> 'Dat kan, maar op ons kantoor kan je voor je Groningse rekeningen niets regelen' ..
Pff..
Om maar niet te zwijgen van het project:
Dorp A boerenleenbankrekening
Dorp B boerenleenbankrekening
Stad A hypotheekofferte
Stad B waar je alles ondergebracht wilt hebben

In één telebankieren in Stad B te krijgen. Werkelijk, de jaren '70 in een gemiddeld Oost-Blokland waren administratieve paradijzen vergeleken met die tractorenfinanciers.
Draai het om.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:27:46 #22
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71837964
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:00 schreef Gizlijntje het volgende:

[..]

Ja daar heb je weer andere problemen. In Groningen (arbeidslocatie) mooie hypotheekofferte laten maken, in Assen (huis-koop-locatie) naar de Boerenleenbank om e.e.a. te bevestigen. Kon niet, Groningen had meer vrijheid met rentepercentages dan Assen. Kwam een half procent bij. 'Dan doen we alles in Groningen' ==> 'Dat kan, maar op ons kantoor kan je voor je Groningse rekeningen niets regelen' ..
Pff..
Stad A hypotheekofferte

In één telebankieren in Stad B te krijgen. Werkelijk, de jaren '70 in een gemiddeld Oost-Blokland waren administratieve paradijzen vergeleken met die tractorenfinanciers.
IK LEES HET LEKKER NIET
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  Redactie Frontpage donderdag 13 augustus 2009 @ 08:02:24 #23
38148 crew  Innisdemon
pi_71840023
Lezen of niet, de man heeft gelijk.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_71840028
Paswoord veranderen? Dat is bij mij nog nooit gebeurd. Faler.
pi_71840069
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:00 schreef Gizlijntje het volgende:

[..]

Pff..
Stad A hypotheekofferte

De Rabobank is dan ook opgesplitst in sectors als Noord Denthe en dergelijke. En als je in Assen woont hoor je gewoon bij de Rabobank ND te kunnen binnenlopen en te vragen of ze je rekeningen naar dit filiaan willen 'overzetten'.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')