quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
De tering, wat een afzichtelijke tas. BRB, ik ga even mijn ogen met vishengelhaken bewerken.
En sinds wanneer is 'trix fashionable?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
, ik vind hem heel mooi,ik zou me net beatrix voelen met zo een tas
Dat de tas niet trendy is is mij ook duidelijk, maar ik hou van dit soort ''klassieke'' accessoires.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En sinds wanneer is 'trix fashionable?
Beatrix heeft trouwens helemaal geen laptoptas, die heeft gewoon een laptop dragende bediende.
Je kan je ook Beatrix voelen zonder die tas. Begin maar vast met zwaaien als een klapjosti. Voel je je al beter?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
, ik vind hem heel mooi,ik zou me net beatrix voelen met zo een tas
Tja, liefde maakt blindquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je je geluk uit een tas moet halen heb je best een kut leven.
Jij ziet er net zo uit als die rare tas dus niet op jou dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tijd om op iets anders verliefd te worden dan een tas zou ik zeggen..
Mijn mama zei precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:08 schreef Lamon het volgende:
325,- voor een laptoptas, ben je ziek in je hoofd!!!???
Een laptoptas, geen laptop, maar een laptoptas!!?
Ik werd al gek toen ze 30 fucking euro's vroegen voor een telefoonhoes. "Maar hij is wel van echt leer, meneer!"
Sodeflikker toch op, als hij mijn telefoon maar heel houdt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |