quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En als je je dan bedreigd voelt je camera op de grond gooien en erop gaan stampen.
Ik heb hem toch gekocht!!??![]()
11!!!
Ik heb AFCA op me lul staan, jwtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eerlijk, wie hier heeft er een AFCA-boxershort?
Nope. Ik vind ze ook niet mooi. Terwijl de andere kleding toch van hoge kwaliteit is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vind dit wel een mooi shirt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nope. Ik vind ze ook niet mooi. Terwijl de andere kleding toch van hoge kwaliteit is.
Heb er ooit een gekregen maar draag hem nooitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is er nog wat te merken van NL clubs die zich tegen elkaar keren, of is het nu ajax hooligans tegen engelsen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef ASroma het volgende:
bussen met engelsen bekogeld bij de Arena, 1e charge vanuit ME kant.
Je bent er bij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef ASroma het volgende:
bussen met engelsen bekogeld bij de Arena, 1e charge vanuit ME kant.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is er niks aan de hand. Ik zag iemand in een Aussie rondlopen, het zijn gewoon beelden uit 1993!
huh?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef ASroma het volgende:
de boot vanuit rotterdam is inmiddels aangemeerd, zij worden onder begeleiding richting de arena geleid.
Zou Paul Elstak nog levenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
De boot?!
Toch niet weer die houseboot van de jaren 90?
ik dacht al, lul jij nou weer?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef ASroma het volgende:
gasten ik zit maar te piepen, er is helemaal niks nada aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |