De douane heeft héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééle dikke boeken, en het aantal boeken dat ze hebben is hééééééééééééééééééééééééééél vééééééééééééééééééééééééééél helaas. Dus als er geen factuur bijzit dan :quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
Er zit geen factuur bij het enigste wat er meestal op staat is bijv; Electronics en de waarde in dollars uitgedrukt volgensmij heeft Jack er gewoon 10$ opgepleurt
Ja zoiets dacht ik al, en aangezien Hong Kong vast ook wel een risico land is halen ze mijn helicopter ook wel uit de doos en gaan ze meteen opzoek naar drugs zeker
Volgensmij ben ik de 1e FOK!er met douane problemen vanuit Hong Kong webshops![]()
Maar ik registreer alles, misschien handig voor later in de OP hoe alles gaat en wat de consequenties natuurlijk zijn. Want er word wel altijd gespeculeerd maar er gebeurde nooit wat..
Mja, hij zal wel 10$ erop hebben gezet, en dat betekend dat ie een officieel document expres niet goed heeft ingevuld. Ik weet daar natuurlijk niks van, ik wou netjes alle belastingen betalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
off-topic: Nog aan het balen van de 0-4?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:22 schreef FortunaHome het volgende:
Ik hoop dat je flink moet betalen met je blije helikoptertje uit hong kong... pff
Deze man was gelukkig duidelijk.quote:Gebeld naar TNT post, het is officieel dat ie bij de douane ligt bij de inklarings dienst, pakket word helemaal gecontroleerd en de waarde word ingeschat en in het aller ergste geval word er om een factuur gevraagd want anders mogen ze niks. Maar meestal als er niks in het pakket is aangetroffen word ie alsnog doorgestuurt.
Van de rest gaan ze misschien vragen wat er in het pakket zit omdat een legaal document niet correct is ingevuld etc door meneer Peng. Het kan 30 dagen duren.
Je staat nu gesignaleerd op de telex !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Deze man was gelukkig duidelijk.
Ik zet alle andere pakjes momenteel op stop voordat mijn pakje daar weg is bij de douane, die man aan de telefoon zij dat ik grote kans heb dat mijn volgende pakjes op scherp staan tot dat het pakje weg is daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep us posted !![]()
3xquote:Op zondag 16 augustus 2009 05:49 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom bel je in godsnaam 4x tnt voor je pakket? Waarom wacht je niet gewoon af?
Wat een kansloos kut topic
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:42 schreef JumpingJacky het volgende:
Wow, een plaatje van een retourenvelop
Ah oke, zal eens kijken wat ik ga doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef mrPanerai het volgende:
Ik had onlangs hetzelfde probleem ook uit HongKong (maar dan via Ebay en verzonden via EMS). Geen factuur bij het pakje...hoop mails naar verzender maar geen reactie meer...Ik heb uiteindelijk zelf maar een factuurtje ineen gestoken met wat logootjes en doorgemaild...nog geen uur later kreeg ik bericht dat het pakketje was vrijgegeven en daags nadien geleverd zou worden, ik had er een prijs van 45$ opgezet (reële waarde 170) maar dat bleek geen probleem te zijn. Totale kosten van de inklaring was 10¤.
Hoe mail je zo'n factuur door ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef mrPanerai het volgende:
Ik had onlangs hetzelfde probleem ook uit HongKong (maar dan via Ebay en verzonden via EMS). Geen factuur bij het pakje...hoop mails naar verzender maar geen reactie meer...Ik heb uiteindelijk zelf maar een factuurtje ineen gestoken met wat logootjes en doorgemaild...nog geen uur later kreeg ik bericht dat het pakketje was vrijgegeven en daags nadien geleverd zou worden, ik had er een prijs van 45$ opgezet (reële waarde 170) maar dat bleek geen probleem te zijn. Totale kosten van de inklaring was 10¤.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |