abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf vrijdag 21 augustus 2009 @ 05:54:26 #26
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72062638
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:50 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

misschien handig dan om niet alles alleen achter de schermen te bespreken, maar ook af en toe informatie naar de users door te spelen.


hoe zit dat met die meet? is dat alleen voor bepaalde subfora? of moet het topic nog open?
* PKfotografie komt niet veel buiten fot
Je eerste zin slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Dat jij niet buiten FOT komt is niet mijn schuld.
Daarnaast heb ik nergens gesuggereerd dat dat topic nutteloos was ofzo, ik wijs alleen zijn nodeloze aanval naar mij af.


FOK! 10 jaar! 5 september grote meeting Utrecht
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:11:47 #27
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_72083474
Nou, helemaal nodeloos was het natuurlijk niet. HM-II constateerde dat er in FOT een al enige tijd een mededeling ontbrak, wat vreemd is aangezien een FOK!-PR medewerker (jij dus) in FOT mod is. Geef toe: de schoonheidsprijs verdient het niet.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:02:11 #28
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_72085312
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 05:54 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Je eerste zin slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Dat jij niet buiten FOT komt is niet mijn schuld.
Daarnaast heb ik nergens gesuggereerd dat dat topic nutteloos was ofzo, ik wijs alleen zijn nodeloze aanval naar mij af.


FOK! 10 jaar! 5 september grote meeting Utrecht
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Mij aanvallen terwijl je van de hoed noch de rand weet is, naar mijn mening, absoluut niet netjes.


stop eens met je zelf tegen te spreken,

of beter gezegd stop eens mod te spelen.

alles wat wij roepen of het nu positief of negatief is heb je een weer woord op,
of jullie bespreken het achter de schermen. of het slaat nergends op of we lopen te zeuren..... ja vast.

denk dat het handig zou zijn als je eens je taken vervuld of tot inkeer komt, wat we allemaal gaan begrijpen... modden is niks voor je.

er is al 3 maanden iets bekend. wat overal word besproken maar een PR -fot mod gooit het niet op zijn sub-fora.

is niet de eerste keer.....

doe eens iets nuttigs als mod en vraag een Shredder aan voor je account.

denk dat er veel users blij van worden dan


* PKfotografie hoopt dat hij mijn suggestie opvolgt
  FOK!fotograaf zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:32:02 #29
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72088487
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef RonaldV het volgende:
Nou, helemaal nodeloos was het natuurlijk niet. HM-II constateerde dat er in FOT een al enige tijd een mededeling ontbrak, wat vreemd is aangezien een FOK!-PR medewerker (jij dus) in FOT mod is. Geef toe: de schoonheidsprijs verdient het niet.
De constatering van HM-II was inderdaad juist, er ontbrak een mededeling.
Echter heb ik als PR, helemaal niks, noppes, nada te maken gehad met die 10-jaars meet. Iets wat jullie niet kunnen weten. Maar om er gemakshalve van uit te gaan dat dat zo is, is ook wel heel kort door de bocht.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:35:56 #30
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72088562
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:02 schreef PKfotografie het volgende:

[..]


[..]

stop eens met je zelf tegen te spreken,
Waar spreek ik mezelf tegen?
Zie ook mijn bovenstaande reactie naar RonaldV
quote:
of beter gezegd stop eens mod te spelen.

alles wat wij roepen of het nu positief of negatief is heb je een weer woord op,
of jullie bespreken het achter de schermen. of het slaat nergends op of we lopen te zeuren..... ja vast.
Als je even terug in de geschiedenis duikt. Moet je ook gemerkt hebben dat we zeker wel notitie nemen van jullie opmerkingen. Zo kwamen bijv. de filters toch, ondanks dat wij eerst heel hard zeiden van niet.
Volgens zien wij als mod weer dat, ook users die er om schreeuwde, ze vervolgens zelf niet goed gebruiken.
quote:
denk dat het handig zou zijn als je eens je taken vervuld of tot inkeer komt, wat we allemaal gaan begrijpen... modden is niks voor je.

er is al 3 maanden iets bekend. wat overal word besproken maar een PR -fot mod gooit het niet op zijn sub-fora.
Niet relevant dus. Dat het niet netjes is, ben ik met je eens.
Drie maanden is trouwens overdreven, doe maar 6 dagen
quote:
is niet de eerste keer.....

doe eens iets nuttigs als mod en vraag een Shredder aan voor je account.

denk dat er veel users blij van worden dan


* PKfotografie hoopt dat hij mijn suggestie opvolgt
Alle users die het hier niets vinden zijn ze vrij om één van de vele andere Fotofora op het internet te bezoeken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Xilantof op 22-08-2009 11:46:08 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:54:10 #31
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_72088926
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Waar spreek ik mezelf tegen?
Zie ook mijn bovenstaande reactie naar RonaldV
[..]
.........................................

Niet relevant dus. Dat het niet netjes is, ben ik met je eens.
Drie maanden is trouwens overdreven, doe maar 6 dagen
[..]

Alle users die het hier niets vinden zijn ze vrij om één van de vele andere Fotofora op het internet te bezoeken.

FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic

dit topic is er al sinds 24mei
waren zelfs al eerder topics over.



wat raar dat we jou steeds minder geloven
  FOK!fotograaf zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:03:08 #32
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72089083
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:54 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic

dit topic is er al sinds 24mei
waren zelfs al eerder topics over.



wat raar dat we jou steeds minder geloven
LOL
Je hebt gelijk. Maar volgens mij bevestigd dat alleen maar dat ik er inderdaad heel weinig mee te maken heb gehad niet waar?
Mijn vergelijkingspunt was de oproep achter de schermen aan de forumcrew om een sticky te plaatsen, die stamt van 17 aug. Vandaar mijn dag aantal.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:09:55 #33
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_72089199
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:03 schreef Xilantof het volgende:

[..]

LOL
Je hebt gelijk. Maar volgens mij bevestigd dat alleen maar dat ik er inderdaad heel weinig mee te maken heb gehad niet waar?
Mijn vergelijkingspunt was de oproep achter de schermen aan de forumcrew om een sticky te plaatsen, die stamt van 17 aug. Vandaar mijn dag aantal.
zoals eerder: achter de schermen zien we niet.
en als je ergens niet veel van afweet kun je dat ook zeggen.

maar neerbuigend doen en vervolgens toch doen waar om word gevraagd is niet echt de manier om het gezellig te houden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 23 augustus 2009 @ 12:15:13 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72099087
Ik weet niet waar ik het moet melden en of het zin heeft om het te melden aangezien ik nog geen precieze datum weet, maargoed. Waarschijnlijk komt Ellen von Unwerth begin november in Amsterdam bij de opening van een expositie van haar werk in de gallerie van Wouter van Leeuwen. [Hazenstraat]
Misschien leuk voor degenen die haar werk kunnen waarderen en haar ook willen zien, . (Zoals ik zelf )
Dan kunnen die mensen het zelf een beetje in de gaten houden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!fotograaf zondag 23 augustus 2009 @ 12:32:02 #35
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72099548
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:09 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

zoals eerder: achter de schermen zien we niet.
en als je ergens niet veel van afweet kun je dat ook zeggen.

maar neerbuigend doen en vervolgens toch doen waar om word gevraagd is niet echt de manier om het gezellig te houden.
Andersom werkt natuurlijk ook. Jullie kunnen niet weten dat ik ergens niets/zeer weinig vanaf weet. Maar er gemakshalve van uit gaan om mij dan gelijk aan te vallen ipv het op normale toon aan te geven, kan blijkbaar vanuit jullie niet. Ik doe nergens neerbuigend, ik reageer in de toonzetting waarin jullie begonnen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 23 augustus 2009 @ 12:32:38 #36
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72099568
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet waar ik het moet melden en of het zin heeft om het te melden aangezien ik nog geen precieze datum weet, maargoed. Waarschijnlijk komt Ellen von Unwerth begin november in Amsterdam bij de opening van een expositie van haar werk in de gallerie van Wouter van Leeuwen. [Hazenstraat]
Misschien leuk voor degenen die haar werk kunnen waarderen en haar ook willen zien, . (Zoals ik zelf )
Dan kunnen die mensen het zelf een beetje in de gaten houden.
Ik zal eens zoeken of ik een datum kan vinden. We hebben een leuke agenda hier in een sticky, en daar mogen leuke exposities ook wel in van mij
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 23 augustus 2009 @ 12:36:36 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72099665
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik zal eens zoeken of ik een datum kan vinden. We hebben een leuke agenda hier in een sticky, en daar mogen leuke exposities ook wel in van mij
Datum is nog niet bekend, .
[Ik was gister in Amsterdam in the blow up gallery en het meisje wat daar werkte vertelde me dit - Wouter van Leeuwen zit iets verderop in diezelfde straat-. Zij wist ook nog niet van een datum, en had ook nog gekeken. Ze denkt dat 'ie misschien begin september wel bekend word, nieuw seizoen van alles etc.]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 23 augustus 2009 @ 12:37:15 #38
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72099691
Overigens zijn 29 en 30 augustus Middeleeuwse dagen in Ter Apel.
Ook wel geinig foto's maken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 24 augustus 2009 @ 07:44:30 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72103948
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens zijn 29 en 30 augustus Middeleeuwse dagen in Ter Apel.
Ook wel geinig foto's maken.
Staat er nog niet in?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:10:04 #40
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_72104159
Hey, FOK! doet het weer!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:12:11 #41
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_72105944
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Andersom werkt natuurlijk ook. Jullie kunnen niet weten dat ik ergens niets/zeer weinig vanaf weet. Maar er gemakshalve van uit gaan om mij dan gelijk aan te vallen ipv het op normale toon aan te geven, kan blijkbaar vanuit jullie niet. Ik doe nergens neerbuigend, ik reageer in de toonzetting waarin jullie begonnen.
Dus als iemand jou slaat, vindt je dat je terug moet slaan, of vindt je dat je wijzer bent en wegloopt? Van een mod vind ik in ieder geval dat als ie op een pijnpunt wordt gewezen, dat gewoon corrigeert, zonder de boodschapper om zeep te helpen, ongeacht waar het pijnpunt vandaan komt. En he, ben eens eerlijk, tis niet eens een muggenbultje.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:14:38 #42
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_72105993
Ik zou het iig aangenaam vinden als er eens iets veranderd, dan ben ik ook weer gemotiveerd om leuke dingen met foto's op fot te doen. Telkens als ik langskom is er gezeik. En als er geen gezeik is, is er NJ die het niet dunnetjes maar dik overdoet. Ik vind het enorm jammer dat zo'n leuke groep volledig door beleid om zeep is en wordt geholpen. Fok heeft kennelijk geen benul van hoe gezellig het hier ZOU KUNNEN zijn.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:32:27 #43
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72106350
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:12 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Dus als iemand jou slaat, vindt je dat je terug moet slaan, of vindt je dat je wijzer bent en wegloopt? Van een mod vind ik in ieder geval dat als ie op een pijnpunt wordt gewezen, dat gewoon corrigeert, zonder de boodschapper om zeep te helpen, ongeacht waar het pijnpunt vandaan komt. En he, ben eens eerlijk, tis niet eens een muggenbultje.
Als er gewoon was gevraagd waarom er in FOT geen topic had gestaan, was het een normale constructieve vraag geweest. Nu wordt zonder enige kennis van zaken Xilantof er persoonlijk uitgelicht en drie keer verteld dat ie slecht bezig is in vier zinnen. Dat is niet constructief, dat is gewoon een troll.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:40:35 #44
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72106509
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:14 schreef ..bennie het volgende:
Ik zou het iig aangenaam vinden als er eens iets veranderd, dan ben ik ook weer gemotiveerd om leuke dingen met foto's op fot te doen. Telkens als ik langskom is er gezeik. En als er geen gezeik is, is er NJ die het niet dunnetjes maar dik overdoet. Ik vind het enorm jammer dat zo'n leuke groep volledig door beleid om zeep is en wordt geholpen. Fok heeft kennelijk geen benul van hoe gezellig het hier ZOU KUNNEN zijn.
Het probleem is niet het beleid, het probleem is dat er een aantal zeikerds zijn die hun gezicht enkel laten zien als ze wat kunnen kankeren. Zoals Prupke in het vorige topic die op een discussie van een paar dagen oud nog even met een steek onder water moet reageren dat ze dus toch gelijk had. Of PK hier die nog even op een discussie van een dag oud met z'n bekende stokpaardjes moet komen.
Ik kom hier een geflame naar de mods tegen dat ik werkelijk in geen enkel ander forum tegenkom. En denk niet dat er in ONZ, KLB of VBL nooit wat mis is met "het beleid". Alleen in FOT slaat het werkelijk alles voor wat de mods door de users uitgemaakt worden of op wat voor informatie de users recht denken te hebben (de taakverdeling binnen de PR mbt de tien jaars meet is echt van essentieel belang voor de FOT-users, come on ).
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:05:04 #45
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_72107112
Als jij mensen uit zo'n beetje het niets als kutuser uit gaat schelden, mag jij jezelf van mij zonder pardon onder de door jouw gerefereerde zeikerds scharen. Zoals ik al zei, jullie zien het gewoon niet, dus zal het niet veranderen, want veranderingen beginnen enkel alleen met besef.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:12:16 #46
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72107298
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef ..bennie het volgende:
Als jij mensen uit zo'n beetje het niets als kutuser uit gaat schelden, mag jij jezelf van mij zonder pardon onder de door jouw gerefereerde zeikerds scharen.
Daar gingen een boel verwijderde posts en een ban aan vooraf.
quote:
Zoals ik al zei, jullie zien het gewoon niet, dus zal het niet veranderen, want veranderingen beginnen enkel alleen met besef.
Het besef is er. Alleen ik heb er, kennelijk, een ander besef van als jij. Want ik vond de reactie van HM-II niet normaal.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 augustus 2009 @ 12:05:29 #47
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72108587
Ik dacht dat men bezig was met FOT toegankelijker te maken voor oa beginners....
opmerkingen als deze dragen in mijn ogen daar niet echt aan bij.
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:24 schreef joers1 het volgende:

[..]

Goed bezig Al aangemeld op de gallery van www.zoom.nl? Kun je veel van leren...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:10:32 #48
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_72109856
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef NJ het volgende:

[..]

Daar gingen een boel verwijderde posts en een ban aan vooraf.
[..]

Het besef is er. Alleen ik heb er, kennelijk, een ander besef van als jij. Want ik vond de reactie van HM-II niet normaal.
Ik gun je alle wijsheid om tot een ander besef te komen dan het om wat voor reden dan ook uitschelden van users.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 augustus 2009 @ 13:22:31 #49
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72110090
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:10 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Ik gun je alle wijsheid om tot een ander besef te komen dan het om wat voor reden dan ook uitschelden van users.
Want je mag een beestje niet bij z'n naam noemen?
Een kutuser is een kutuser.
Dat jij iemand z'n history niet kent wil niet zeggen dat diegene geen kutuser is.
NJ is een van de meest rustige mods/FA's die ik ken en zal nooit zomaar iemand uitmaken voor kutuser buiten ONZ om.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72110389
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef Netsplitter het volgende:
NJ is een van de meest rustige mods/FA's die ik ken en zal nooit zomaar iemand uitmaken voor kutuser buiten ONZ om.
Ahum
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef NJ het volgende:
Want het is natuurlijk niet mogelijk dat ze het met z'n allen opzetten, daarna één alles doet waardoor een ander wat onzeker is of hij alle details heeft.

(maw, je bent gewoon een zeikerige kutuser die enkel komt om te zuigen)

.
Natuurlijk heeft NJ het recht op zijn eigen mening en hebben we in Nederland het recht om die te uitten. De manier echter waarop komt meer over als een wedstrijd 'wie heeft de langste' in plaats van wie is het verstandigst. En dat laatste lijkt me nu net waarom NJ admin is en wij maar users zijn. Dus het is jammer en niet nodig imho.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')