denk dat je pech hebt, tenzij ze het nog niet de deur uit hebben gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef Yel het volgende:
Iemand ih gezin heeft een auto cadeau gehad. Diegene heeft zijn rijbewijs niet, dus neemt een ander de auto op zich, totdat die iemand hem haalt. Maar die zakt :s Verzekeringen niet goed geregeld. (ofwel helemaal niet) Dit is mijn schuld, ik zou het regelen, maar heb het niet gedaan.. (vergeten.....)
Auto is nu naar de sloop gebracht.. Was toch niets. Maar een paar weken daarvoor is de auto gechecked en niet verzekerd bevonden.
Dus, transactievoorstel gehad, die zijn we vergeten te betalen. Stom, dom, fucking achterlijk van die andere uit het gezin, want die zou dat doen..
Vandaag briefje gehad, dat betalingstermijn is verstreken en dat voordat deze ter verdere behandeling aan het arrondissementsparket wordt overgedragen, een verklaring moet worden afgelegd..
Ik denk shit, heeft die lul dat niet betaald.. Heb ik net alsnog gedaan.
Morgen ga ik bellen en smeken dit niet voor te laten komen, wat ik me nu afvraag, zullen ze me nog lief behandelen of gaan ze zeggen, pech gehad. te laat betaald?
Dus jij bent/was kentekenhouder van het voertuig? Zo ja, inderdaad fucked! (mooie vriend heb je daarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:45 schreef Yel het volgende:
maar ik heb net betaald... Er is nog niets doorgestuurd naar het parket en er moet nog een verklaring worden afgelegd...
Die lul zou betalen en nu is het toch mijn probleem... Fuck.
Denk dat TS een belg is...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:41 schreef okcep het volgende:
lol, ik hoorde gisteren precies een soort gelijk verhaal: auto op naam, geen verzekering, rdw brief gehad, etc. Uiteindelijk ook 'vergeten' te betalen en voor laten komen: 4 maanden rijbewijs kwijt (onverzekerd rijden) + 400 euro boete.
Een TVP dus.
OT: ik geloof niet dat je hier nog mee weg komt.
edit: was btw 2e overtreding binnen 2 jaar. Bij een eerste keer kom je er vanaf met een boete van ¤ 380,00 welke bij een zitting op kan lopen tot ¤ 450,00. http://www.om.nl/publish/pages/99439/2009tekstenbundelmei1.pdf (zoeken op onverzekerd)
Niet ik. Pa.. Die andere is mijn broer...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:49 schreef okcep het volgende:
[..]
Dus jij bent/was kentekenhouder van het voertuig? Zo ja, inderdaad fucked! (mooie vriend heb je daar)
En dan hopen dat ze lief zijn....... Hopelijk iemand zonder een ochtendhumeur..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb ook een boete gehad voor geen verzekering een jaar of 2 geleden (was 1 week niet verzekerd)
Ik kreeg toen een voorstel van 320 ¤ en anders moest ik voorkomen.
Verhogingen krijg je niet bij dit soort boetes en een strafblad krijg je ook indien je door de rechter schuldig wordt bevonden.
Dus morgen METEEN bellen en zeggen dat je betaald hebt.
Omdat je het zo over het parket had... maar goed... volgens mij is het zo dat als je een transactievoorstel krijgt (acceptgiro vanuit Leeuwarden) dat dan als je niet betaald die gewoon verhoogd wordt...quote:
Het is inderdaad een voorstel dus als je niet of te laat betaald moet je voorkomenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:18 schreef Yel het volgende:
Nee, immers het is een voorstel, dit doen ze dacht ik eenmalig. No worries.
Ik vertel gewoon de waarheid en hoop dat de persoon lief zal zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |