abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71824261
Ok. Jongens laten we eens even lekker zeiken over hoe kut TNTpost wel niet is de laatste tijd.

Iedere keer komt er op de tracktrace om 10 of 11 uur 's ochtends al te staan 'chauffeur is onderweg' dus ik zit de hele dag met smart te wachten op mijn pakket, komen die lullo's om 19:00 pas aanzetten
Eerst bracht hij de pakketjes meestal om 13:00 of wat later, komt zeker door die bezuinigingen.

Hij kan toch niet zó lang over doen om van punt a naar punt b te komen? Zelfs al had hij nog pakketten voor 30 andere mensen of hoeveel ook in dat busje past, dan doe toch geen 9 uur over je aflever route.

Heb betere ervaringen met UPS en TransMisssion, die bezorgen tenminste in de ochtend of vroeg in de middag

Jullie ook van die frustraties als je iets op internet koopt?
pi_71824355
selektvracht
pi_71824361
Ja, jij bent de enige naar wie een pakketje gebracht moet worden
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:45:02 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71824419
Word dan zelf TNT chauffeur, doe je tenminste nog iets nuttigs in je leven
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71824423
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:43 schreef jordeeh het volgende:
Ja, jij bent de enige naar wie een pakketje gebracht moet worden
Nee, maar echt... vanaf 10:00 's ochtends onderweg vanaf de rand van Enschede naar Hengelo, nou ik weet niet hoeveel pakketten er in de vakantie bezorgd moeten worden maar daar doe je toch echt niet zolang over.
pi_71824456
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef Rosbief het volgende:
Word dan zelf TNT chauffeur, doe je tenminste nog iets nuttigs in je leven
Hoeveel zou dat verdienen lijkt me op zich wel leuk maar denk dat TNT binnenkort failliet gaat
pi_71824513
Juist fijn als het pakketje om 1900 komt. Meer kans dat er iemand thuis is.
pi_71824573
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:43 schreef Salatrel het volgende:
selektvracht
pi_71824698
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef djpj1337 het volgende:

[..]

Nee, maar echt... vanaf 10:00 's ochtends onderweg vanaf de rand van Enschede naar Hengelo, nou ik weet niet hoeveel pakketten er in de vakantie bezorgd moeten worden maar daar doe je toch echt niet zolang over.
Voordat de pakkettenboer aan de rit gaat, worden de pakketten ingescand op het pakkettendistrict. Even later wordt er dan op Tracktrace.nl gezet, dat hij jouw kant op komt. Maar dit betekent nog niet, dat dit daadwerkelijk binnen een half uur of zo is.

Conclusie: TS heeft nog nooit eerder een pakketje ontvangen.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:57:00 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_71824749
whehehe, een pakketchauffeur heeft meestal net iets meer dan 30 pakjes bij zich, 3 tot 4 voudige is normaal...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_71824784
Transmission? Wat bestel je zoal TS
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71824788
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:43 schreef Salatrel het volgende:
selektvracht
Breek me de bek niet los.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_71824830
Zoek eens werk pauper. De hele dag op een pakketje wachten
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:04:20 #14
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_71824951
mijn pakketje is gewoon verdwenen, trace zegt aangekomen.. maar heb geen fuck gehad.. die tntturk heeft het wss achter over gedrukt..
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_71825007
Zo'n gast van selektvracht flikte het een keer om een pakketje met een waarde van 700 euro achter het huis te zetten. Wat een klapmongool.
lol
pi_71825062
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:06 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Zo'n gast van selektvracht flikte het een keer om een pakketje met een waarde van 700 euro achter het huis te zetten. Wat een klapmongool.
Iets van 700eu met de post laten versturen
pi_71825104
tntturk
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:12:01 #18
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_71825152
Bij DHL: ik zie op hun (ontzettend slecht te vinden op de website) tracking tool: "Status: Delivered OK. Delivered to: HERMAN." Nou heet ik geen Herman en had ik geen pakje. Dus ik bellen. Op zaterdag blijken ze daar niet te werken.... Dus op maandag nog een keer proberen. Krijg ik te horen: "Dat betekent dat het pakje in een depot ligt. Gewoon nog even wachten." Dat vond ik wel vreemd, want er stond "Delivered".

Paar dagen later nog eens bellen: "Het pakje is bezorgd op <adres> aan Herman." "Ja maar ik heb geen pakje en ik heet geen Herman." Bleek dus dat ik een verkeerd trackingnumber van de webshop had gekregen. Niet echt handig, maar geen fout van DHL. Wel raar dat die eerste "help-kerel" zegt dat het dan in een depot ligt.

Paar dagen later heb ik een geel briefje in m'n bus dat ze hadden geprobeerd het pakje af te leveren, maar ik was er niet (kan gebeuren). Volgende dag zouden ze het nog een keer proberen, maar dan vertrok ik voor vakantie. Dus ik bellen naar DHL, maar die sluiten al om 5 uur ofzo.

Dus: volgende dat vanuit de auto bellen. Ik geef het nummer op het briefje door en mijn adres met de vraag of ze mijn pakketje bij de buren kunnen afgeven. Nee dat kon niet, dan moest ik een briefje op de brievenbus hangen (Ja mevrouw, dat gaat makkelijk vanaf de Deutsche Autobahn). Nou OK, kom 'em dan maar over 2 weken brengen. Nee dat kon ook niet. Ok, bedankt he voor de flexibiliteit en service!

Het pakket ging terug naar het depot en dan had ik 5 werkdagen tijd om 'em op te halen. WTF? Jullie worden ervoor betaald om dat ding bij mij af te leveren en dan zou ik 'em moeten gaan ophalen na twee bezorgpogingen? En dat is nog 2 x 30 km rijden ook! Hoe bedoel je slechte service. Bij TNT kan ik 't tenminste nog bij de supermarkt hier tegenover ophalen.

Afin, pakketje is terug gestuurd naar de webshop en uiteindelijk een paar weken later alsnog bezorgd. Maar wat een KUT service: eerst verkeerd informeren over de status, daarna niet bij de buren of later willen bezorgen, daarna dat je het pakket zou moeten gaan ophalen (er zijn maar weinig depots in NL) en dat het dan terug gestuurd wordt. In Duitsland heeft DHL het iets beter voor elkaar, daar heb je vaak pilaren met een soort 'kluisjes' waar je je pakketje uit kan halen als het jou uitkomt en gewoon in de buurt.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:16:32 #19
33800 FHR
pi_71825277
Oh ja, nog een mooie. Mijn nieuwe fiets (>¤3000,-) was aangetekend en verzekerd verstuurd. Die had die TNT knakker gewoon laten aftekenen door de buren en in de tuin in de regen gezet. Terwijl er stickers opzaten dat het niet nat mocht worden etc. Wat een lul, want hij stond precies naast een afdak. TNT gebeld en toen kwam de regiomanager o.i.d. langs met die bezorger. Excuses en een bloemetje gekregen. Maar ik had er niet aan moeten denken dat m'n bike uit de tuin gejat zou zijn.

En laptops die twee dagen na bezorgen in de schuur gevonden worden, lenzen die in het openbare trappenhuis van een studentenflat liggen, processoren op de stoep, pakjes met "Alleen huisadres" bij de buren etc. etc. Zo kan ik eigenlijk nog wel even doorgaan.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:20:43 #20
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71825376
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef FHR het volgende:
Oh ja, nog een mooie. Mijn nieuwe fiets (>¤3000,-) was aangetekend en verzekerd verstuurd. Die had die TNT knakker gewoon laten aftekenen door de buren en in de tuin in de regen gezet. Terwijl er stickers opzaten dat het niet nat mocht worden etc. Wat een lul, want hij stond precies naast een afdak. TNT gebeld en toen kwam de regiomanager o.i.d. langs met die bezorger. Excuses en een bloemetje gekregen. Maar ik had er niet aan moeten denken dat m'n bike uit de tuin gejat zou zijn.
Zeker van zo'n postorder B-merk als Canyon?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:21:56 #21
33800 FHR
pi_71825417
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:20 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Zeker van zo'n postorder B-merk als Canyon?
B? C! Maar ja, en hij bevalt eigenlijk best wel goed.....
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:25:08 #22
152537 IceFreak
Of niet; dat is de vraag
pi_71825500
De paketten worden de aankomende maand later bezorgd omdat alle schoolboeken nu ook verstuurd worden. En als je normaal 120-140 stops hebt, heb je er nu ongeveer 170-180 stops. Dus ja, dan is de chauffeur ook later

2 opties:
1. bestel het niet op internet
2. ga zelf rijden.
pi_71825594
De TNT heeft het een keer gepresteerd om een pakketje gericht aan het buurmeisje bij ons af te leveren, terwijl er duidelijk allerlei stickers op zaten met het verzoek om dit niet te doen.

Niet geheel onterecht, want de afzender bleek femshop.nl te zijn, een postorder met van alles voor de lesbische en bisexuele vrouw. En nee, aan de vorm van de doos te zien, zat er geen CD in.

Heb nog nooit iemand zo snel z'n pakketje op zien halen... "Ja, dat is mijn pakketje!" *GRIS*
pi_71825648
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Iets van 700eu met de post laten versturen
In principe niets mis mee. Moet ik het hele land doorrijden om mijn bestellingen af te halen ofzo?
lol
pi_71826783
Die chauffeurs van de TNT zijn echt langzaam (en lui)

ik bezorg post (niet voor de TNT) en terwijl ik de hele straat van post voorzag gaven zij 1 pakketje af bij een huis.
30 huizen, tegenover 1 huis.

Geen wonder dat jij je pakketje pas om 19.00 uur krijgt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_71827132
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Voordat de pakkettenboer aan de rit gaat, worden de pakketten ingescand op het pakkettendistrict. Even later wordt er dan op Tracktrace.nl gezet, dat hij jouw kant op komt. Maar dit betekent nog niet, dat dit daadwerkelijk binnen een half uur of zo is.

Conclusie: TS heeft nog nooit eerder een pakketje ontvangen.
Hoezo, ik zeg toch dat ie een tijd terug altijd om 13:00 ofzo kwam, en dit is volgens mij al wel de 20ste keer iets met tntpost.

Ja ik snap ook wel hoe tracktrace werkt hoor, met chauffeur is onderweg bedoelen ze dat ie op z'n luie gat pakketjes zit af te leveren op zijn route.
Echter als ie zo sloom doet als de poster hierboven mij aangeeft, ja dan kan ik me voorstellen dat ie zo lang erover doet. Heeft ie zelf trouwens een langere werkdag, maargoed...
pi_71828044
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Lonaa het volgende:
Die chauffeurs van de TNT zijn echt langzaam (en lui)

ik bezorg post (niet voor de TNT) en terwijl ik de hele straat van post voorzag gaven zij 1 pakketje af bij een huis.
30 huizen, tegenover 1 huis.

Geen wonder dat jij je pakketje pas om 19.00 uur krijgt.
ja want post=pakket

als ik een aangetekende brief moet bezorgen op een adres kon ik ik diezelfde tijd van die aangetekende brief ook in de hele straat post bezorgen .

pakketchaffeur is hier meestal heel erg vroeg 9:30 / 10:00 . Overige pakketbedrijven komen hier meestal s'middags. Wat me wel opvalt is dat ik nooit hoef te tekenen voor leveringen van de UPS/selektvracht/dps etc..(kan ook aan die webshops liggen).
pi_71828439
DPD bevalt mij goed
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:27:56 #29
255013 Wanda_de_Panda
Kick ass and chew bubblegum
pi_71830886
UPS is gelijk meteen baf snel, maar ik heb het eens gehad bijvoorbeeld bij de webwinkel play-asia.com dat je alleen kon kiezen voor UPS, FedEx of Selektvracht volgens mij kweet niet meer. Andere keren konden ze het gewoon opsturen, dan duurde het een weekje maar dan moest je niet zoveel extra betalen?
Hoeveel euro extra?
Ahum
Eerst tussen de 20 en 30 euro betalen bij het afrekenen voor de verzending, dan komen ze met het pakketje af en ist gelijk nog een rekening voor je waffel met douanebelasting. Ik bedoel wtf, dit is niet afgesproken?!
Ik heb ze een mailtje gestuurd maar ik heb er na 3 maanden, nog geen antwoord op gekregen.
Handig wel altijd is dat bij TNT of UPS of welke andere pakketdienst dan ook, bij ons wordt het steevast rond 12:00-13:00 geleverd. Dus daar heb ik weinig probleempjes mee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9Ed50mZ6464&feature=channel_page[/youtube]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')