En hoe lang is dat geleden dan? Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat een naam een trend wordt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wij hoorden de naam eens ergens voorbijkomen en vonden het onmiddelijk een toffe naam.
Postmoderne namen zijn het trouwens niet, eeder veramerikaniseerde antimoderne namen
[..]
Ik vind Sjoerd een walgelijke naam, maar smaken verschillen dus duidelijk, zonder onbegrip voor een ander te hebben, ik zou mijn kind ook niet snel Friso noemen (dat is toch jouw voornaam?)
Was eind 2006 ongeveer, dus kleine 3 jaar terug. Toen had ik hem ook nog niet gehoord anders dan die keer dat de naam voorbij kwam dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:53 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En hoe lang is dat geleden dan? Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat een naam een trend wordt?
Nou ja, alles beter dan Jayden of die andere Engelse namen. Die ouders lijken te vergeten dat zo'n kind ook een keer 25 of 35 of 55 wordt en dan moet ie nog steeds met zo'n naam door het leven. Baby's worden groter.quote:
inderdaad net als mensen die hun koters Junior noemenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, alles beter dan Jayden of die andere Engelse namen. Die ouders lijken te vergeten dat zo'n kind ook een keer 25 of 35 of 55 wordt en dan moet ie nog steeds met zo'n naam door het leven. Baby's worden groter.
alleen negers heten Jayden?quote:
Echt wel!quote:
Ik ook hoor, eigenlijk zijn alle ouders van Jaydens whiggersquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef Raug het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
De ouders van de hoogblonde, blauwogigie Jayden die ik ken zijn gewoon in denial.
Dat type volk noemt hun kind dus Jayden. Bevestiging van het vooroordeel!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:10 schreef badgansje het volgende:
Nou, ik zat deze zomer in een vakantiehuisje.
En in het huisje naast ons zat een familie met een nogal luidruchtige moeder.
En haar zoontje heette Jayden.
Dus het was de hele tijd: Jayden niet doen! Jayden pest je zusje niet! Jayden dit, Jayden dat.
Sindsdien wil ik die naam niet meer horen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |