Dan wíl je toch gewoon als ouder dat je kind later gepest word?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:53 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ken ook een A-Jay. Dat staat dan voor Arjan Junior. Ik vind het gewoon zielig.

) regel zijn. We zijn beiden hoog opgeleid en redelijk welgesteld.
 ) regel zijn. We zijn beiden hoog opgeleid en redelijk welgesteld.

Wat is hoog opgeleid? Universiteit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Fendy het volgende:
Leuk topic
Mijn zoontje heet Jayden, toen hij geboren werd was het nog helemaal niet zo'n populaire naam, kwam destijds ook nog niet in de babynamen top 20 voor. Uiteraard zullen mijn partner en ik wel uitzondering op (jullie) regel zijn. We zijn beiden hoog opgeleid en redelijk welgesteld.

Hoog genoeg om een senior management functie te bekleden bij een nogal grote financiële instelling, maar daar gaat het niet zozeer om, het gaat erom dat kennelijk het beeld leeft dat mensen die hun kind Jayden noemen tokkie zijn en van SBS houden. Dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat is hoog opgeleid? Universiteit?

En jouw kind heet Owen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:22 schreef popolon het volgende:
Tja het zijn 't soort namen die 'in' zijn. Ik vind 't ook niks maar voor de rest moet iedereen het lekker zelf weten.

Beetje sneu dat je nu net gaat doen alsof je hoge functie hebt alleen maar om 'Jayden' als naam te redden en je watmanagement termen kent omdat je een docu op SBS6 hebt gezien over topmannen bij banken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hoog genoeg om een senior management functie te bekleden bij een nogal grote financiële instelling, maar daar gaat het niet zozeer om, het gaat erom dat kennelijk het beeld leeft dat mensen die hun kind Jayden noemen tokkie zijn en van SBS houden. Dat is dus niet zo.

Owen Hendrik als geboortenaam. Maar ik woon dan ook in een Engelstalig land.quote:

Ik moest hier aan denken:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zal wel een reden hebben he... Randall... is dat niet die tovenaar uit lord of the rings?

Agreed. Ik ken een Jayden, en zijn ouders zijn hele nette mensen. Niet superhoog opgeleid, maar zeker geen aso's met een IQ van 80.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hoog genoeg om een senior management functie te bekleden bij een nogal grote financiële instelling, maar daar gaat het niet zozeer om, het gaat erom dat kennelijk het beeld leeft dat mensen die hun kind Jayden noemen tokkie zijn en van SBS houden. Dat is dus niet zo.

Nou Lennertquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je nu net gaat doen alsof je hoge functie hebt alleen maar om 'Jayden' als naam te redden en je watmanagement termen kent omdat je een docu op SBS6 hebt gezien over topmannen bij banken.

Maaar je bent wel genoeg geinteresseerd om even een fobo te checkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:24 schreef feelsgoodman het volgende:
Uiteraard niet. Ik ga namelijk niet met kamper of anders plebejer gespuis om.

quote:Laatste voyeur feelsgoodman

Hihiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nou Lennert
Ik hoef de naam Jayden niet te redden hoor, ik toon alleen aan dat het niet alleen kampervolk of gepeupel is dat voor een dergelijke naam kan kiezen. En voor de rest

Je zult wellicht snappen dat ik me best kan ergeren aan dit soort generalisatie, het gaat immers om mijn kind, ook al is het jochie niet zijn eigen naamgever.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi
Niet zo happen, dat moet je aan Jayden over laten

Maar het is FOK! en in zo'n topic is als dit is er wel enigszins generalisatie te verwachtenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:40 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je zult wellicht snappen dat ik me best kan ergeren aan dit soort generalisatie, het gaat immers om mijn kind, ook al is het jochie niet zijn eigen naamgever.

Uiteraard, daarom geef ik ook tegengasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is FOK! en in zo'n topic is als dit is er wel enigszins generalisatie te verwachten

Dat vroeg ik niet. Senior manager wordt je vanzelf wel als je ergens lang genoeg werkt. Waarschijnlijk heb je gewoon MBO gedaan met bijscholing in de avond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef Fendy het volgende:
[..]

Machtig mooi man.
 Machtig mooi man.

Het interesseert me minder dan niets wat jij wel of niet vroeg, mijn punt is duidelijk en voldoende beargumenteerd. Wat voor studies ik gedaan heb is irrelevant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Senior manager wordt je vanzelf wel als je ergens lang genoeg werkt. Waarschijnlijk heb je gewoon MBO gedaan met bijscholing in de avond.

ja we moeten jan willen allexander gaan heten ofzo.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je bij zo'n naam inderdaad het gevoel krijgt dat het populair is bij de lagere sociale klasse. Hetzelfde geldt voor namen als Damian en Keano die ook in de lijst staan van populaire namen.
Engelse namen zijn in bij sbs6 minnend Nederland.

En je hebt een Amerikaanse vrouw, dus. Mooi, twee namen op deze manierquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Owen Hendrik als geboortenaam. Maar ik woon dan ook in een Engelstalig land.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |