abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71822075
Zou trouwens wel mooi zijn dat Joling zijn plaats bij de toppers over neemt. Die kan tenminste zingen en is ook nog eens sympathiek.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:22:19 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71822208
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:17 schreef Heathen. het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn dat Joling zijn plaats bij de toppers over neemt. Die kan tenminste zingen en is ook nog eens sympathiek.
dat ben ik met je eens.

en om op je vraag terug te komen, zijn talent is carriere maken. hij heeft niet een paar plaatjes verkocht, maar miljoenen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:25:06 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71822275
Kon ik maar even bij je zijn is een single van Thomas Berge. Het werd eerder gezongen door de zanger Gordon.

De versie van Gordon was tevens zijn doorbraak als zanger. Het was in 1991 een nummer 1-hit, geschreven door John Ewbank.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:03:14 #29
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71823287
Ik moet meestal wel om zijn grapjes lachen.. maar hij begint nu zwaar irritant te worden, de aandachtshoer! Zou echt geweldig zijn als Gerard J. zijn plaats overneemt bij de Toppers... dan wordt Goor even mooi op zijn plaats gezet. Al vraag ik me af of de andere twee verwende Toppers ermee akkoord gaan dat Geer in de plaats van Goor gaat komen...
pi_71833776
Waar gaat de ruzie tussen Geer een goor nou eigenlijk om ??
pi_71834637
Maar preventief laten ruimen? Nu maar eens doorzetten.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:29:51 #32
165633 eriksd
The grand facade...
pi_71835348
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het is een zanger die niet kan zingen. Het is een 'entertainer' die niet kan entertainen, en het is een presentator waarvoor de meerderheid in NL de TV uitgooit.

Het is gewoon een valse aandachtshoer.
Ik ben ook geen daverende fan van hem maar in de jaren 90 had hij best een redelijke stem.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_71835497
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef BVO het volgende:
Ik vind je wel leuk hoor, Gordon.
Ik ook en singing bee is een heel leuk format ,vind ikkes Go Gorden
Love music!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:34:45 #34
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_71841014
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef BVO het volgende:
Ik vind je wel leuk hoor, Gordon.
Ik vind je ook wel lief hoor Gordon
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:41:05 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71841113
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik ben ook geen daverende fan van hem maar in de jaren 90 had hij best een redelijke stem.
Tja, tijdens een karaoke-avond zijn er ook altijd wel mensen met een 'redelijke' stem.
Toen Wilfred Genee ging zingen in DWDD was het ook nog best opvallend 'redelijk'. Betekent niet dat hij dan maar full-time zanger moet gaan worden.

Kijk, Marco Borsato is absoluut mijn genre niet, en mijn artiest niet, en ik zou er nooit een plaat van kopen of fan van worden, maar die gozer is wel gewoon een 'zanger', en dan bedoel ik dat hij wel echt kan zingen.

Zelfs Paul de Leeuw vind ik een veel betere zanger dan Gordon. Betere teksten, betere stem, en komt 'authentieker' over wanneer hij die liedjes zingt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:23:07 #36
165633 eriksd
The grand facade...
pi_71841973

Ik vind dat je hem tekort doet door hem weg te zetten als redelijke karaokezanger.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_71842038
komen nu in ene de gordon fans als paddestoelen uit de grond?
pi_71842314
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
Het gaat er om dat sommigen geen onderscheid maken tussen talent en hun persoonlijke mening. Gordon heeft bewezen talent te hebben in de entertainmentindustrie en heeft dit prima uitgebuit en er veel geld mee verdiend. Dat verwende gedrag van hem past prima bij zijn image als entertainende relnicht. Of je het nu leuk vindt of niet.

Dries Roelvink bijvoorbeeld, dat is een goed voorbeeld van iemand die talent mist. Of hij nu wel of niet goed zingt doet niet zo ter zake.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:45 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71842721
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
Ze rijden graag op zijn paddestoel.

On topic: celebs die klagen over de media Post het op je blog of zo.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:45:23 #40
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_71844100
Ik kan Gordon ook wel waarderen hou niet zo zeer van zijn muziek maar wel van zijn persoonlijkheid. Ik heb genoten van zijn jurydeelnames bij Idols en X factor hoevaak hij niet precies zei wat ik ook vond dat is gewoon eerlijk. Gordon is een man van pieken en dalen en iedereen kan ze zien. Gordon vraagt niet om rellen maar hij gaat kritiek op zijn persoon niet uit de weg en zal daarop reageren en dat is zijn goed recht net als mensen hier het blijkbaar ook fijn vinden om alles te spuien. Gordon mag dat dan blijkbaar weer niet want dan is hij een jankerd.
pi_71844171
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef marky het volgende:
Ik kan Gordon ook wel waarderen hou niet zo zeer van zijn muziek maar wel van zijn persoonlijkheid. Ik heb genoten van zijn jurydeelnames bij Idols en X factor hoevaak hij niet precies zei wat ik ook vond dat is gewoon eerlijk. Gordon is een man van pieken en dalen en iedereen kan ze zien. Gordon vraagt niet om rellen maar hij gaat kritiek op zijn persoon niet uit de weg en zal daarop reageren en dat is zijn goed recht net als mensen hier het blijkbaar ook fijn vinden om alles te spuien. Gordon mag dat dan blijkbaar weer niet want dan is hij een jankerd.
Hij kan niet tegen kritiek. Dat is een beetje het punt. Het is een hypocriete zak.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:49:47 #42
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_71844216
Als hij zelf nu een beetje sympathiek was, oke. Maar zelf is hij ook een hypocriete jankbal. Dus ik heb geen medelijden.
pi_71844271
Ik vind Gordon te ver doorgeschoten in zijn "Oh wat ben ik grappig-modus".
Als ik hem op tv zie dan heb ik altijd het gevoel dat hij wil laten zien hoe adrem en grappig hij wel niet is.
Vaak helaas ten koste van anderen.

In het verleden was hij een artiest die in zijn genre best succesvol was. Pas toen de combi gordon-Gerard Joling ontstond, vond ik hem heel irritant worden (Gerard Joling overigens ook, maar die is er gelukkig weer van afgestapt).
Tegenwoordig is Gordon een zapmomentje voor me, met als uitzondering het interview met pia dijkstra in Zuid Afrika, toen kreeg je de echte (niet gemaakte) Gordon te zien.
pi_71844556
Wel een watje hoor, die Gordon. Zelf is ie negatief over alles en iedereen en als die negativiteit hem betreft is het allemaal zo erg.
Ik mag hem op zich ook wel maar als je in een show als Elvis je gaat omringen met iemand als Jamai dan vraag je er natuurlijk om het programma te laten mislukken. Over talentloos gesproken, die jongen kan echt helemaal niets (buiten het oraal bevredigen van zo'n beetje heel gay-Hilversum)
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71847245
quote:
Dries Roelvink kraakt Gordon af

van onze redactie
AMSTERDAM - Als Dries Roelvink aandacht kan krijgen door Gordon af te zeiken, grijpt hij die kans met beide handen aan.

De zanger wordt in Sp!ts gevraagd wie een betere Topper is: Gerard Joling of Gordon. Maar of Dries nu de aangewezen persoon is daarover te oordelen?

"Als je Joling of Gordon hoort zingen, dan hoor je zo’n groot verschil. Dat mag je eigenlijk niet vergelijken. Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."

Hij hakt nog even door: "Daarbij is Gerard ook een betere entertainer, ik ken niemand die zegt ’ik vind Gerard Joling een eikel’. Die man scoort hit na hit en draagt de grootste A-programma’s op tv. Daar heb ik echt respect voor.”

Dries heeft dit soort dingen al eerder geroepen over zijn collega Gordon. "Slechter zingen dan hij, dat wordt moeilijk." Ook maakte hij opmerkingen over Gordons homoseksualiteit. Gordon reageerde toen: "Die man is toch een belachelijke vertoning. Die neem ik toch niet meer serieus."
Dries
pi_71847897
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef marky het volgende:
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:12:43 #47
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_71851376
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:47 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Hij kan niet tegen kritiek. Dat is een beetje het punt. Het is een hypocriete zak.
Nee de kritiek naar Gordon is niet terrecht men is hypocriet naar hem toe. Gordon is niet veranderd maar de mensen eromheen blijkbaar wel.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:13:42 #48
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_71851415
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef Pedroso het volgende:
Wel een watje hoor, die Gordon. Zelf is ie negatief over alles en iedereen en als die negativiteit hem betreft is het allemaal zo erg.
Ik mag hem op zich ook wel maar als je in een show als Elvis je gaat omringen met iemand als Jamai dan vraag je er natuurlijk om het programma te laten mislukken. Over talentloos gesproken, die jongen kan echt helemaal niets (buiten het oraal bevredigen van zo'n beetje heel gay-Hilversum)
Tja maar Joop v/d ende is de sponsor en die heeft veel invloed en Jamai is van Joop dus tja...
pi_71851820
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:37 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je zelf loopt te zeiken over anderen, wat Gordon vaak genoeg doet, moet je ook een beetje kunnen incasseren.
Daar ben ik het wel mee eens, eigenlijk.
(Un)masking for the greater good.
pi_71852097
Als er een poll zou komen wie een grotere kwal is.Gordon of Albert Verlinden stem ik op Albert.Daar wordt nu de aandacht van afgeleid.heeft ie eff mazzel Geef mij Gordon maar hoor.Soms indd irritant maar ook heel veel humor vind ik.Echt vaak in een deuk gelegen om hem.Ook laatst toen ie Gerda"Jan Smits " moeder nadeed met z'n accent
Go Gordon
Love music!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')