dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:17 schreef Heathen. het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn dat Joling zijn plaats bij de toppers over neemt. Die kan tenminste zingen en is ook nog eens sympathiek.
Ik ben ook geen daverende fan van hem maar in de jaren 90 had hij best een redelijke stem.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is een zanger die niet kan zingen. Het is een 'entertainer' die niet kan entertainen, en het is een presentator waarvoor de meerderheid in NL de TV uitgooit.
Het is gewoon een valse aandachtshoer.
Ik vind je ook wel lief hoor Gordonquote:
Tja, tijdens een karaoke-avond zijn er ook altijd wel mensen met een 'redelijke' stem.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben ook geen daverende fan van hem maar in de jaren 90 had hij best een redelijke stem.
Het gaat er om dat sommigen geen onderscheid maken tussen talent en hun persoonlijke mening. Gordon heeft bewezen talent te hebben in de entertainmentindustrie en heeft dit prima uitgebuit en er veel geld mee verdiend. Dat verwende gedrag van hem past prima bij zijn image als entertainende relnicht. Of je het nu leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
komen nu in ene de gordon fans als paddestoelen uit de grond?
Ze rijden graag op zijn paddestoel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
komen nu in ene de gordon fans als paddestoelen uit de grond?
Hij kan niet tegen kritiek. Dat is een beetje het punt. Het is een hypocriete zak.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef marky het volgende:
Ik kan Gordon ook wel waarderen hou niet zo zeer van zijn muziek maar wel van zijn persoonlijkheid. Ik heb genoten van zijn jurydeelnames bij Idols en X factor hoevaak hij niet precies zei wat ik ook vond dat is gewoon eerlijk. Gordon is een man van pieken en dalen en iedereen kan ze zien. Gordon vraagt niet om rellen maar hij gaat kritiek op zijn persoon niet uit de weg en zal daarop reageren en dat is zijn goed recht net als mensen hier het blijkbaar ook fijn vinden om alles te spuien. Gordon mag dat dan blijkbaar weer niet want dan is hij een jankerd.
Driesquote:Dries Roelvink kraakt Gordon af
van onze redactie
AMSTERDAM - Als Dries Roelvink aandacht kan krijgen door Gordon af te zeiken, grijpt hij die kans met beide handen aan.
De zanger wordt in Sp!ts gevraagd wie een betere Topper is: Gerard Joling of Gordon. Maar of Dries nu de aangewezen persoon is daarover te oordelen?
"Als je Joling of Gordon hoort zingen, dan hoor je zo’n groot verschil. Dat mag je eigenlijk niet vergelijken. Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
Hij hakt nog even door: "Daarbij is Gerard ook een betere entertainer, ik ken niemand die zegt ’ik vind Gerard Joling een eikel’. Die man scoort hit na hit en draagt de grootste A-programma’s op tv. Daar heb ik echt respect voor.”
Dries heeft dit soort dingen al eerder geroepen over zijn collega Gordon. "Slechter zingen dan hij, dat wordt moeilijk." Ook maakte hij opmerkingen over Gordons homoseksualiteit. Gordon reageerde toen: "Die man is toch een belachelijke vertoning. Die neem ik toch niet meer serieus."
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef marky het volgende:
Ik kan Gordon ook wel waarderen hou niet zo zeer van zijn muziek maar wel van zijn persoonlijkheid. Ik heb genoten van zijn jurydeelnames bij Idols en X factor hoevaak hij niet precies zei wat ik ook vond dat is gewoon eerlijk. Gordon is een man van pieken en dalen en iedereen kan ze zien. Gordon vraagt niet om rellen maar hij gaat kritiek op zijn persoon niet uit de weg en zal daarop reageren en dat is zijn goed recht net als mensen hier het blijkbaar ook fijn vinden om alles te spuien. Gordon mag dat dan blijkbaar weer niet want dan is hij een jankerd.
Nee de kritiek naar Gordon is niet terrecht men is hypocriet naar hem toe. Gordon is niet veranderd maar de mensen eromheen blijkbaar wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen kritiek. Dat is een beetje het punt. Het is een hypocriete zak.
Tja maar Joop v/d ende is de sponsor en die heeft veel invloed en Jamai is van Joop dus tja...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef Pedroso het volgende:
Wel een watje hoor, die Gordon. Zelf is ie negatief over alles en iedereen en als die negativiteit hem betreft is het allemaal zo erg.
Ik mag hem op zich ook wel maar als je in een show als Elvis je gaat omringen met iemand als Jamai dan vraag je er natuurlijk om het programma te laten mislukken. Over talentloos gesproken, die jongen kan echt helemaal niets (buiten het oraal bevredigen van zo'n beetje heel gay-Hilversum)
Daar ben ik het wel mee eens, eigenlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:37 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je zelf loopt te zeiken over anderen, wat Gordon vaak genoeg doet, moet je ook een beetje kunnen incasseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |