quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Op je 14e is het schattig, nu zou het wel afgelopen mogen zijn
Tagliatelle, vermengd met gebakken ham, pistache noten en rucola-sla, en een flinke lik groene epsto erdoorheen.
Ja kan haar ook niet vragen of ze alleen blijft voor een afzakkertjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben mijn moed al bijeen aan het schrapen voor vanavond
Nee, ik zal haar vermoedelijk toch voor een andere avond moeten vragen, en dan wat explicieter moeten zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja kan haar ook niet vragen of ze alleen blijft voor een afzakkertje
Inderdaad, maar zie vanavond als investering.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik zal haar vermoedelijk toch voor een andere avond moeten vragen, en dan wat explicieter moeten zijn
Dat ze hem als one-of-the-girls gaan zien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zie vanavond als investering.
Platonische aandacht van jongedames is ook aandacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:52 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat ze hem als one-of-the-girls gaan zien?
Als je het eeuwige broertje wil zijn, is dit de perfecte houding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef Trannellius het volgende:
Platonische aandacht van jongedames is ook aandacht.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het eeuwige broertje wil zijn, is dit de perfecte houding.
Laten we doen alsof jij het meisje in kwestie bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het eeuwige broertje wil zijn, is dit de perfecte houding.
Hey Cc, zin om vanavond bij mij te komen eten? Daarna nog een dvdtje doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef Trannellius het volgende:
Laten we doen alsof jij het meisje in kwestie bent.
Hoe zou ik jou moeten vragen om bij mij te komen eten?
Ga je als het mooi weer is een terrasje pakken met z`n 2en. Altijd goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Laten we doen alsof jij het meisje in kwestie bent.
Hoe zou ik jou moeten vragen om bij mij te komen eten?
Verdomd, dat zou best eens kunnen werken!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey Cc, zin om vanavond bij mij te komen eten? Daarna nog een dvdtje doen?
Vind ik je sowieso al leuk, maakt het echt geen zak uit hoe je me vraagt. Als je me maar vraagt.
En het nu nog zonder te stotteren, flauw te vallen en te trillen als een rietje je strot uit krijgenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Verdomd, dat zou best eens kunnen werken!
Vallen het rode hoofd en de klotsende oksels niet op?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En het nu nog zonder te stotteren, flauw te vallen en te trillen als een rietje je strot uit krijgen
Komt goed! Zeker met dat gerecht dat jij gaat makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:29 schreef Trannellius het volgende:
Nog een paar uur.
*Beeft als een rietje
Gewoon snel 6 biertjes drinken, dan ben je lekker relaxed als ze aankomen !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:29 schreef Trannellius het volgende:
Nog een paar uur.
*Beeft als een rietje
Ik heb wel eens betere ideeen gehoord om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Gewoon snel 6 biertjes drinken, dan ben je lekker relaxed als ze aankomen !
Ja, maar helpen die ideeen je in dit specifieke geval ? Dat dacht ik dus niet !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere ideeen gehoord om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |