IKEA - Part LIV - Koop een SUNNAN, schenk een SUNNANquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Whiskers het volgende:
Wij hebben dus deze kraan laten installeren. het rare is bij het opendraaien van de koude kraan, moet je de verkeerde kant opdraaien, voor mijn gevoel de onlogische kant. Van je af draaien ipv naar je toe. Warm water is wel logisch.
Weet iemand of dit normaal is voor zweedse kranenof is er bij de installatie iets verkeerd gegaan?
?quote:
of een warm kunstjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef Forno het volgende:
Is een koud kunstje om te verwisselen.
met dezelfde kraan? Ik ga er geloof ik niet aan wennenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:36 schreef Appletree het volgende:
Deze fout heb ik ook, maar je raakt er aan gewend hè
Geen flauw idee of het een IKEA kraan is, maar ik denk eerlijk gezegd ook dat het aan verkeerd aansluiten ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:21 schreef Whiskers het volgende:
[..]
met dezelfde kraan? Ik ga er geloof ik niet aan wennenDe vulcan in mij raakt ernstig in de war van deze unlogische kraan
Maar ik ga kijken of de Ikea klantenservice mij kan/wil helpen, want kraan zit er wel al meer dan anderhalf jaar in, maar wordt nu pas echt gebruikt [lang verhaal....]
Ze gaan beiden naar dezelfde kant open neem ik aan? Beiden naar voren toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Whiskers het volgende:
Wij hebben dus deze kraan laten installeren. het rare is bij het opendraaien van de koude kraan, moet je de verkeerde kant opdraaien, voor mijn gevoel de onlogische kant. Van je af draaien ipv naar je toe. Warm water is wel logisch.
Weet iemand of dit normaal is voor zweedse kranenof is er bij de installatie iets verkeerd gegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |