abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71815333
Wij hebben dus deze kraan laten installeren. het rare is bij het opendraaien van de koude kraan, moet je de verkeerde kant opdraaien, voor mijn gevoel de onlogische kant. Van je af draaien ipv naar je toe. Warm water is wel logisch.
Weet iemand of dit normaal is voor zweedse kranen of is er bij de installatie iets verkeerd gegaan?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_71815395
Ikea kraan!!! OWNED!!!!!!!!!!!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:33:36 #3
27699 Ravage
thinking about you
pi_71815506
edit: nvm

[ Bericht 93% gewijzigd door Ravage op 12-08-2009 13:23:55 ]
i'm not living, i'm just killing time
pi_71815514
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Whiskers het volgende:
Wij hebben dus deze kraan laten installeren. het rare is bij het opendraaien van de koude kraan, moet je de verkeerde kant opdraaien, voor mijn gevoel de onlogische kant. Van je af draaien ipv naar je toe. Warm water is wel logisch.
Weet iemand of dit normaal is voor zweedse kranen of is er bij de installatie iets verkeerd gegaan?
IKEA - Part LIV - Koop een SUNNAN, schenk een SUNNAN
Hier zitten een aantal IKEA medewerkers. MIsschien weten zij er wat van?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef maickeltje het volgende:
Ikea kraan!!! OWNED!!!!!!!!!!!
?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71815566
Ik heb het even bij mijn vriend gechecked (die werkt bij afdeling keukens bij ikea) en die zegt dat ikea geen kranen verkoopt die de andere kant op gedraaid moeten worden. Ik zelf werk bij service en heb het probleem wel eens voorbij zien komen.

Volgens mij is het gewoon een productie fout. Misschien even het info nummer bellen want aangegeven staat op de IKEA site?
pi_71815728
thanks! ik ga bonnetje opzoeken en ff bellen.
  FOK!fotograaf woensdag 12 augustus 2009 @ 13:15:51 #7
17893 Forno
pi_71816850
Misschien zijn de koude en de warmwaterleiding verkeerd aangesloten? Rechtse leiding is meestal koud en links warm. Voel eens aan de leidingen onderin het vaatwaskastje waar ze zitten.

Is een koud kunstje om te verwisselen.
pi_71819624
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef Forno het volgende:

Is een koud kunstje om te verwisselen.
of een warm kunstje
  FOK!fotograaf woensdag 12 augustus 2009 @ 15:29:30 #9
17893 Forno
pi_71820675
Afhankelijk van welke leiding je vastpakt.
pi_71820912
Deze fout heb ik ook, maar je raakt er aan gewend hè
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_71823745
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:36 schreef Appletree het volgende:
Deze fout heb ik ook, maar je raakt er aan gewend hè
met dezelfde kraan? Ik ga er geloof ik niet aan wennen De vulcan in mij raakt ernstig in de war van deze unlogische kraan

Maar ik ga kijken of de Ikea klantenservice mij kan/wil helpen, want kraan zit er wel al meer dan anderhalf jaar in, maar wordt nu pas echt gebruikt [lang verhaal....]
pi_71830301
De kraan kan niet verkeerd om zijn, maar hij is gewoon verkeerd aangesloten. Tenzij rood & blauw inderdaad aan de verkeerde kant zitten.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_71830489
Verkeerd in elkaar gezet, heeft de pa van mijn vriendin ook eens gedaan. En ik mezelf maar afvragen waarom die kraan niet openwilde
Twee dagen later had hij hem weer kloppend gemaakt, maar ik weet niet meer hoe
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71833012
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:21 schreef Whiskers het volgende:

[..]

met dezelfde kraan? Ik ga er geloof ik niet aan wennen De vulcan in mij raakt ernstig in de war van deze unlogische kraan

Maar ik ga kijken of de Ikea klantenservice mij kan/wil helpen, want kraan zit er wel al meer dan anderhalf jaar in, maar wordt nu pas echt gebruikt [lang verhaal....]
Geen flauw idee of het een IKEA kraan is, maar ik denk eerlijk gezegd ook dat het aan verkeerd aansluiten ligt.
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_71912853
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Whiskers het volgende:
Ze gaan beiden naar dezelfde kant open neem ik aan? Beiden naar voren toch?

Dat is helaas standaard op onze kranen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')