die jongens maken mag je achter wegen laten maar mannen mag je blijven postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar het is al goed, ik post niets meer.
Dat kost je je kwaliteitslaapquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
De tactiek van vanavond is: drank.
Niet dat ik ladderzat ben hoor, maar gewoon een drankje om het scherpe randje eraf te halenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat kost je je kwaliteitslaap
beter dan helemaal geen slaapquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat kost je je kwaliteitslaap
want dan word er niet over je gerodeldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef Cahir het volgende:
Mensen die roddelen.
Was je soms maar gewoon hetero
truequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want dan word er niet over je gerodeld
Daar heb ik ook zin in.quote:
Hetero's roddelen ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef Cahir het volgende:
Mensen die roddelen.
Was je soms maar gewoon hetero
pot <> ketelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:26 schreef Cahir het volgende:
Hoe homo, eerst een vriendin sms'en voordat je de roddelaar wilt gaan aanspreken
Erg goed. Vliegreis viel heel erg mee, korter ook dan het in mijn beleving de vorige keer wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was de reis tot nu toe?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
hey sexy! ik was al de hele weeek bij je in de buurt!
have funquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:20 schreef Baltar het volgende:
En er weer vandoor, naar the Coffee Club, aan het ontbijt.
Kom nog wel weer een keer in de loop van de dag (lees jullie middaguur) online.
succes met de gorges. Wij hebben er nogal afgezien. Door warmte was asfalt gaan smeltenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Erg goed. Vliegreis viel heel erg mee, korter ook dan het in mijn beleving de vorige keer was![]()
Verder is het hier constant 34gr., geen klagen derhalve wat dat betreft. Enorm veel al gezien (Walibi's zoet en zout water krok's heul veel vogels (ook parende). Vandaag gaan we de Edith Falls, Cutta Cutta caves en Pine Creek bekijken).
Morgen naar de kathtione Gorges, kano tocht maken aldaar![]()
Kathrine (waar we nu een paar dagen verblijven) is ook erg leuk, een typisch Outback stadje, waar de Flying Docters opgenomen zouden kunnen zijn
ben je vroeg of laat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
succes met de gorges. Wij hebben er nogal afgezien. Door warmte was asfalt gaan smelten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |