Hier nu ook sinds 20 minutenquote:
Nee met alleen de lakens.quote:
Och da's da mens uit Mares.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef Stroekie het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2057963/sylvia-hoeks-wordt-tirza.html
Zal ze wel niet meer terugkomen in Wolfseinde
gezien de locaties zal ze nog maar weinig is Mares zijnquote:
Hij is een fan van minimalisme, less is morequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gezegd over mijn zwembroek!
Kom hem maar een x showen, dat werkt beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gezegd over mijn zwembroek!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ag3l hoe laat denk jij ongeveer thuis te zijn, want anders zou ik graag met je met de auto even boodschappen met je willen doen.
Het was Roel. Ik koop geen kattenvoer en zo wel dan al helemaaaal geen vis!quote:Oh en trouwens, Roel krijgt tegenwoordig wel overal de schuld van he, terwijl hij zich niet kan verdedigen.
Geef maar toe je bent zelf gevallen voor die kat
schat, ik heb niet eens een jas bij mequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Moet daaaat? *zucht* Ik had eigenlijk gehoopt op een lekker warm bordje zodra ik thuis kwam. Maar als ik dan pas om half 6 thuiskom en we moeten dan nog boodschappen doen en dan nog koken etc... dan wordt het wel erg laat voor de kinderverjaardag
[..]
Het was Roel. Ik koop geen kattenvoer en zo wel dan al helemaaaal geen vis!
Er hangen 1001 jassen, er stata een enorme plu en de winkel is 10 min lopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schat, ik heb niet eens een jas bij me
hola señorquote:
c'est horriblequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hola señor
estoy bien, y tu?
comme toujour ehquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
c'est horrible
il pleut en Hollande
Ui, cette semaine c'est le premiere fois, mais n'est pas le premiere en Aout!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Main non
au'jour hui pour le premier frois cette semaine
c'est mercredi seulementquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Main non
au'jour hui pour le premier frois cette semaine
Maintenant c'est le deuxieme semaine de aoutquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ui, cette semaine c'est le premiere fois, mais n'est pas le premiere en Aout!
dag lluriquote:
Oui, c'est vrai.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maintenant c'est le deuxieme semaine de aout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |