quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat je hersenen ook tijd nodig hebben om alles te verwerken nog.
Nu moet ik werken. Doeidoei
depressietest 15 puntenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574730
Alsof het opwindend is naar zo'n wapperend slangetje te kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk niet dat mannen er lekker uit zien als ze met die snelheid uit een vliegtuig lazeren.
Zit ik niet op het strand, ben ik er aan het werkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt weer een werkdag te Scheveningen?
Braboland is nog heel de ochtend droog
Ang3l vind het vast geen bezwaar als je die thuis laatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb zo een blauwe van Hugo Boss...
[ afbeelding ]
Ik dacht dat werk dus ook in Scheveningen gehuisvest wasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Zit ik niet op het strand, ben ik er aan het werk
Niet vergeten te genieten !!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:48 schreef Eustace. het volgende:
Ik ben negen dagen den woeschte Friesche waeteren overwinnen.
klopt. vandaar ook.. zit ik niet op het strand (in Scheveningen), dan ben ik er aan het werk (in Scheveningen)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat werk dus ook in Scheveningen gehuisvest was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |