En dan nu de hamvraag : Waarom kijk jij als gezonde jongeman naar omroep Max?quote:geboortedatum: 10-01-1974
Doe ik niet, ik zag hem bij de TV makelaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[quote]geboortedatum: 10-01-1974 /[quote]
En dan nu de hamvraag : Waarom kijk jij als gezonde jongeman naar omroep Max?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:36 schreef FoXje het volgende:
Waar o waar komt deze pipo vandaan.
Vroeger zag ie er zo uit
[ afbeelding ]
En nou zo:
[ afbeelding ]
Met zijn lachjesen maniertjes
beetje popi jopie spelen bij die bejaardenomroep
Klacht: Sybrand
(die naam ook)
Jij denkt dat dat de situatie beter maakt? Waarom kijk jij vrijwillig naar de TV makelaar en nog een tyfusoude aflevering ook want die Sybrand zit al een tijd bij Max.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:39 schreef FoXje het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik zag hem bij de TV makelaar.
Zien die dingen er altijd zo uitgemergeld uit?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:41 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]
Een gnoe werkt sfeerverhogend.
Het boodschappenspel en de mop van Max zijn anders geniaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag : Waarom kijk jij als gezonde jongeman naar omroep Max?
Is Loretta er nog?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het boodschappenspel en de mop van Max zijn anders geniaal
Nee ik bedoel die verschrikkelijke 50+ likker...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:54 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je bedoelt de TS mag ik hopen?
ooh, daar ben je dus wel van op de hoogte....???quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:38 schreef Rosbief het volgende:
Gast, je probeert gewoon homo's belachelijk te maken.
Nee, dat doen Geer en Goor al.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:38 schreef Rosbief het volgende:
Gast, je probeert gewoon homo's belachelijk te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |