daarmee vallen dries roelvink en wolter kroes dus al afquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
kortom; een erg bekende zanger...
quote:Lee Towers![]()
Wolter Kroes![]()
Of toch gewoon weer Geer
Ze vonden Jeroen vd Boom toen toch ook zo'n aanwinst, terwijl hij net 2 hitjes had gehad en 1 albumpje...quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarmee vallen dries roelvink en wolter kroes dus al af![]()
[..]
Zelfs de Chippendale's bestaan nogquote:Op donderdag 10 september 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Die gillende huisvrouwen komen overal voor, als ze maar kunnen gillen.
Rob de Nijs wordt het nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef silence_s het volgende:
Rob de Nijs kan nu wel wat knaken gebruiken, en Marco Borsato ook....dus wie weet
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef silence_s het volgende:
Rob de Nijs kan nu wel wat knaken gebruiken, en Marco Borsato ook....dus wie weet
Lijken me beide geen types ervoor. Marco zeker niet, toch andere stijl muziek en die krijgt in z'n eentje die Arena wel 5x vol.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef silence_s het volgende:
peter beense oid.... waarom weet ik ditquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en vlak die ene dikke met zn maagband niet uit...
Ik weet zelfs dat je ook nog iemand hebt die Frans Duits heetquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
peter beense oid.... waarom weet ik dit
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
peter beense oid.... waarom weet ik dit
Nah, dat doet ook geen lichtje brandenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan kloppen het is peter beense
[ afbeelding ]
Brrrrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |