Inkt is inkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:21 schreef Gellius het volgende:
Geprint of gedrukt? Dat maakt wel verschil natuurlijk.
Vertel eens? Wat voor instructies? Ik kan zelf niet veel meer bedenken dan:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Z het volgende:
Er hangen hier in het bedrijf opeens allerlei instructies te preventie van de Mexicaanse griep. Moet ik mijn G_E nu verhogen?
Dat zijn ze dan ook wel. En objecten die veel aangeraakt worden schoonhouden en uitsluitend papieren zakdoekjes gebruiken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vertel eens? Wat voor instructies? Ik kan zelf niet veel meer bedenken dan:
- gezond eten
- handen wassen
- mensen mijden
Ik ben dan ook van plan om de maand oktober het huis niet uit te komen.
Dan lijkt dit me handiger:quote:
Anders moet je straks in de trein, voordat je een coupé betreedt, eerst even vragen of er iemand aanwezig is met griepverschijnselen, zodat je die persoon kan mijden.quote:
Neen, maar doordat ik op veldonderzoek ging, ben ik er achter gekomen dat de wereld door de ruiten van de universitaire bibliotheek bewolkter lijkt dan deze daadwerkelijk is. En zelfs vanuit mijn huidige locatie in de UB is het wellicht een beetje bewolkt, maar verre van noodweer. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:25 schreef Gellius het volgende:
Dat vraag ik me ook af, MeneerTim. Heb jij zicht op de einder?
Hij moet er ook nog uit hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Met deze termijn is 74% van de baby's kleiner dan de mijne.
Hmf.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:58 schreef Z het volgende:
Neem ziekteverschijnselen serieus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |