Waarom zou jij het beter hebben dan de rest van onsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:48 schreef Waldkorn het volgende:
Ach als je dit woonprogramma niets vindt, dan zijn er nog zeker 10 andere woonprogramma's! Waah! Mijn vriendin wil ze allemaal zien.
So what?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:48 schreef Waldkorn het volgende:
Ach als je dit woonprogramma niets vindt, dan zijn er nog zeker 10 andere woonprogramma's! Waah! Mijn vriendin wil ze allemaal zien.
Ja, maar dan wonen ze wel in Amstejjjdam he en dat is toch het centrum van de beschaafde wereldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:10 schreef HugoBosch het volgende:
Nou inderdaad, tenenkrommend. Vooral die kakker-Yuppen, 6 ton voor een appartement van 120 vierkante meter. Totaal niks bijzonders, lelijk gebouw ook.
Ken je pikstraf?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:12 schreef kasper het volgende:
[..]
So what?
Jij hebt toch de afstandsbediening in handen?
Neem ik aan tenminste...
Stond die stad niet op instorten??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:12 schreef Davoice het volgende:
[..]
Ja, maar dan wonen ze wel in Amstejjjdam he en dat is toch het centrum van de beschaafde wereld
Noord-Zuidlijn, jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stond die stad niet op instorten??
Huizen zijn overal in het land overprized....quote:
Nee, nooit last van.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |