Gaat toch niet door, Toyota verzorgd de auto's van Feijenoord...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
Mijn grote vriend Happel, Kopbal en jij dan maar omdat jullie nog het meeste op me ingaan.
En we kunnen misschien wat Honda-speelgoedautootjes inkopen voor onze Ajax-vrienden.![]()
Maar goed, wake-up check, de kans dat ie naar Feyenoord komt schat ik minder dan 5 % zelfs al is er echt een investeerder.
Maar blijft het ook zo wanneer er een mindere serie neergezet wordt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef Ritmo het volgende:
@ Stickvis: Feyenoord is momenteel erg rustig hoor.
momenteel wel maar als je als topclub een paar wedstrijden verlies is er meteen heibel in de tent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef Ritmo het volgende:
@ Stickvis: Feyenoord is momenteel erg rustig hoor.
Hertog Jan graag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
Mijn grote vriend Happel, Kopbal en jij dan maar omdat jullie nog het meeste op me ingaan.
En we kunnen misschien wat Honda-speelgoedautootjes inkopen voor onze Ajax-vrienden.![]()
Maar goed, wake-up check, de kans dat ie naar Feyenoord komt schat ik minder dan 5 % zelfs al is er echt een investeerder.Heeft alleen kans als die investeerder Honda persoonlijk kent ofzo, maar die kiest niet zomaar voor Feyenoord.
neem aan dat Suarez morgen er 2 intikt minimaal.quote:
Ik denk dat hij die stage al voorbij is. Misschien zelfs al Ajax of PSV.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:08 schreef DarKZeN het volgende:
Goede voetballer maar of ineens naar ajax gaan goed is voor hem betwijfel ik. Misschien kopen en verhuren aan een subtopper?
Wel slecht gekeept, maar goed geplaatst inderdaad.quote:
Eerder slecht werk van de muur.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel slecht gekeept, maar goed geplaatst inderdaad.
En voorafgaand aan het seizoen hoor ik iedereen nog zeggen dat hij het niveau niet aankonquote:
Nou ook weer niet gaan overdrijven hč.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die stage al voorbij is. Misschien zelfs al Ajax of PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |