Ik denk dat dat lood om oud ijzer is. Het zal toch echt op het geld gaan aankomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef Dvm86 het volgende:
Geef me een reden waarom Ajax niet in die positie zou zijn. Ik denk dat VVV liever Bodul en De Jong ziet komen dan Wuytens en Nijland. Daarnaast heeft Ajax nog wel een miljoentje of 7 over.
Denneboom , daar wordt geen één club vrolijk vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef DirkZz het volgende:Twente, zou fantastisch zijn als ze Honda kopen voor 3mil + Hershi en Denneboom.
Alleen ben bang dat VVV er niet intrapt, wss is het loon van Hershi en Denneboom nog hoger dan dat van Honda ook.
Eigenlijk niet netjes om te zeggen over een eigen speler, maar ik ben dit met je eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Denneboom , daar wordt geen één club vrolijk van
Och, samen zijn ze 3mil waard denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef msnk het volgende:
Hershi + Denneboom moet dan 7mil overbruggen? Dus...
Die spelers moeten zelf ten eerste willen, en al die spelers moeten ook een salaris verdienen. In het gerucht over Twente was er trouwens sprake van een doorverkoopclausule van 15-25%. Maar geruchten in onze richting lijken me eerlijk gezegd zware onzin.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Barca het volgende:
Ach ... VVV is toch wel blij te maken met Kennedy, Sno, De Jong, Rommedahl en Bodul + 3 miljoen en evt. 2 miljoen aan bonus als Ajax dankzij Honda een prijs pakt?
Anders een paar jonge spelers. Minimum jeugdloontje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Die spelers moeten zelf ten eerste willen, en al die spelers moeten ook een salaris verdienen. In het gerucht over Twente was er trouwens sprake van een doorverkoopclausule van 15-25%. Maar geruchten in onze richting lijken me eerlijk gezegd zware onzin.
Jij bent nog redelijk positiefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet netjes om te zeggen over een eigen speler, maar ik ben dit met je eens.
Hij zit nog steeds op het niveau NEC.
Tegen ado toen hij er in kwam voor Stoch hield ik me hart vast.
Wat moet het geweldig zijn om in een simpel wereldje als die van jou te leven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Anders een paar jonge spelers. Minimum jeugdloontje.
Landzaat gaat ook echt bij VVV voetballen , laat staan dat ze zijn salaris kunnen betalenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Thunder0x het volgende:
Landzaat en een bedrag van 4 miljoen mede mogelijk gemaakt door een investeerder. Feyenoord it is!
Kunnen ze het Transfergeld direct gebruiken als zijn jaarsalarisquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Landzaat gaat ook echt bij VVV voetballen , laat staan dat ze zijn salaris kunnen betalen
TT-change.quote:Keisuke Honda vertrekt mogelijk naar Feyenoord. Volgens Johan Derksen heeft een investeerder zich bij de Rotterdamse club gemeld om de speler van VVV Venlo naar De Kuip te halen. Het zou gaan om een supporter van Feyenoord die woonzaam is in Tokyo en in Japan te boeken staat als een groot investeerder.
Als dit klopt (en doorgaat) gaat er een krat bier naar 3 vaste Feyenoord-fokkers.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als dit klopt (en doorgaat) gaat er een krat bier naar 3 vaste Feyenoord-fokkers.
Wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als dit klopt (en doorgaat) gaat er een krat bier naar 3 vaste Feyenoord-fokkers.
Voor de 2e keer op rij een speler bij Ajax voor de neus wegkapen en dan Suarez die alsnog vertrekt.![]()
Wakker schrikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |