Haha wat een heldquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef JLSB het volgende:
[..]
Dat huis is het niet. Honda denkt namelijk dat het heel mooi is als je voortuin vol staat met onkruid. Verder hoorde ik laatst dat hij de bbq binnen had gebruikt, moest er opnieuw geverfd worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef JLSB het volgende:
[..]
Dat huis is het niet. Honda denkt namelijk dat het heel mooi is als je voortuin vol staat met onkruid. Verder hoorde ik laatst dat hij de bbq binnen had gebruikt, moest er opnieuw geverfd worden.
Ah oke dus betere spelers mogen daar wonen, ik weet dat een aantal speler in de harry meyer flat woont. met post bezorgen kom ik er in het weekend wel vaker langsquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:32 schreef JLSB het volgende:
[..]
Bij mij in de straat...
Bertha Soreestraat, in het Groenveld...
oke grappig om te wetenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:16 schreef JLSB het volgende:
Calabro woont in de Gulikhoven, bij het sparveldje...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef JLSB het volgende:
[..]
Hij wil het WK spelen, dus denk het welquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef Ytereo het volgende:
Als de grote zak met geld van een buitenlandse club komt, Gaat hij echt niet meer naar PSV of Ajax
Ja en dan blijkt ie na dit jaar niet goed genoeg te zijn, maar dan heb je hem al wel gekocht. Lijkt me ook niet zo handigquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef Barca het volgende:
Honda kopen en op huurbasis bij VVV laten spelen is misschien ook een optie? Kijken hoe hij zich over een heel seizoen staande houdt in de eredivisie. Al denk ik dat hij wel aantoont een eredivisewaardige speler te zijn. Misschien volgt er een kleine terugslag maar dat hij kan voetballen, daar mag geen twijfel over bestaan.
Liverpoolquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef Weaut het volgende:
Is hij eigenlijk al een keer in verband gebracht met een buitenlandse (top)club?
Wolfsburg, Galatasaray, Liverpoolquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef Weaut het volgende:
Is hij eigenlijk al een keer in verband gebracht met een buitenlandse (top)club?
quote:FC Twente heeft zich in de strijd om Keisuke Honda gemengd. De ambitieuze club uit Enschede biedt VVV-Venlo een bedrag van drie miljoen euro voor de Japanner, plus de diensten van Romano Denneboom en Youssef Hersi. Het duo, dat weg mag, heeft zich echter nog niet uitgesproken over een vertrek naar Noord-Limburg. Ajax en PSV zijn eveneens in de markt voor Honda, die tien miljoen moet kosten. (Voetbalzone.nl)
Perez is 34, in de huidige vorm van beiden is de keuze voor Honda denk ik ook heel snel gemaakt trouwens. Maar of Twente het geld voor zo'n speler heeft betwijfel ik. McClaren wil er graag een linksback bij, en d'r is wel wat geld binnengekomen voor Arnautovic en over van andere transfers, maar of dat richting een voor VVV acceptabel bedrag loopt betwijfel ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef Vale17 het volgende:
Probleem is dat iedere (top)club al een redelijk alternatief op de 10 heeft:
Ajax - Aisatti
Psv - Affelay / Bakkal
Twente - Perez
Hij kan misschien ook wel op de linksbuiten in een vrije rol bij Ajax.. Maar daar staat Sulejmani al.. Ik denk dat Ajax deze diamant aan zich voorbij moet laten gaan, zeker voor deze prijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |