inderdaad....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Desunoto het volgende:
* zucht
Als je je een heel, héél, héééél klein beetje inleest was dit topic niet nodig.
Dat heb ik ook gedaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Desunoto het volgende:
* zucht
Als je je een heel, héél, héééél klein beetje inleest was dit topic niet nodig.
Inderdaad, optyfen met die mediahypequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Mriya het volgende:
Iedereen zal binnen 5 jaar dood gaan aan de Mexicaanse griep!
Kan die twee woorden Mexicaanse griep" en iedereen die het nu zogenaamd ook opeens denkt te hebben niet meer aanhoren.
Tja het enige vervelende is inderdaad dat je binnen opgesloten zit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:51 schreef Lammehaas9 het volgende:
Nou ik kan uit ervaring spreken. Heb het zelf gehad en valt allemaal superrrr hard mee.
Ben één dagje redelijk slecht in orde geweest, maar niet eens heel extreem. Daarna werd 't alweer beter. Gewoon een hele stapel DVD's gekeken en na 3 dagen was ik weer 100%. Dan moet je alleen nog ff thuis blijven ivm met besmettingsgevaar voor anderen. 24 uur nadat je je weer helemaal goed voelt mag je weer weg.
Niks aan het handje
Dat is nu zo maar, als het virus gemuteerd is is dat dan nog steeds het geval?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:51 schreef Lammehaas9 het volgende:
Nou ik kan uit ervaring spreken. Heb het zelf gehad en valt allemaal superrrr hard mee.
Ben één dagje redelijk slecht in orde geweest, maar niet eens heel extreem. Daarna werd 't alweer beter. Gewoon een hele stapel DVD's gekeken en na 3 dagen was ik weer 100%. Dan moet je alleen nog ff thuis blijven ivm met besmettingsgevaar voor anderen. 24 uur nadat je je weer helemaal goed voelt mag je weer weg.
Niks aan het handje
Dit wist Hitler ook, het staat zelfs in de bijbelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:24 schreef J.Herrer het volgende:
Obama zit erachter
En hij heeft ook Michael Jackson laten vermoorden toen ze hem bijna hadden ontmaskerd, zodat de aandacht naar iets anders uit ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |