abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71805773
Is het super overhyped, een complot van de media in samenwerking met de farmaceutische industrie etc. etc. en hoef je je dus nergens zorgen over te maken OF is het helemaal niet overhyped en moet je je er wel degelijk (veel) zorgen over maken? . Nouja ik weet het ook niet meer... .

Samenvatting : Zie OP.

Klacht : Zie TT.

Poll: Is de Mexicaanse Griep overhyped?
  • Nee, geniet nu dus van iedere seconde!einz!
  • Ja, chill maar, alles komt goed.

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_71805796
    * zucht

Als je je een heel, héél, héééél klein beetje inleest was dit topic niet nodig.
    pi_71805809
    Als je een normale weerstand hebt en geen andere ziektes hebt hoef je je geen zorgen te maken
    pi_71805908
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Desunoto het volgende:
    * zucht

inderdaad....

Mexicaanse griep
    pi_71805912
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Desunoto het volgende:
    * zucht

Dat heb ik ook gedaan! . Maar in FLU zegt de één dit en de ander dat vandaar dit topic... .
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:49:17 #6
    250257 Mriya
    Moya ladon prevratilas v kulak
    pi_71805925
    Iedereen zal binnen 5 jaar dood gaan aan de Mexicaanse griep!

Kan die twee woorden Mexicaanse griep" en iedereen die het nu zogenaamd ook opeens denkt te hebben niet meer aanhoren.
    "Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:51:16 #7
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_71805980
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Mriya het volgende:
    Iedereen zal binnen 5 jaar dood gaan aan de Mexicaanse griep!

Kan die twee woorden Mexicaanse griep" en iedereen die het nu zogenaamd ook opeens denkt te hebben niet meer aanhoren.
    Inderdaad, optyfen met die mediahype
    Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
    pi_71805983
    Nou ik kan uit ervaring spreken. Heb het zelf gehad en valt allemaal superrrr hard mee.
    Ben één dagje redelijk slecht in orde geweest, maar niet eens heel extreem. Daarna werd 't alweer beter. Gewoon een hele stapel DVD's gekeken en na 3 dagen was ik weer 100%. Dan moet je alleen nog ff thuis blijven ivm met besmettingsgevaar voor anderen. 24 uur nadat je je weer helemaal goed voelt mag je weer weg.
    Niks aan het handje
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:52:11 #9
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_71806017
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 23:51 schreef Lammehaas9 het volgende:
    Nou ik kan uit ervaring spreken. Heb het zelf gehad en valt allemaal superrrr hard mee.
    Ben één dagje redelijk slecht in orde geweest, maar niet eens heel extreem. Daarna werd 't alweer beter. Gewoon een hele stapel DVD's gekeken en na 3 dagen was ik weer 100%. Dan moet je alleen nog ff thuis blijven ivm met besmettingsgevaar voor anderen. 24 uur nadat je je weer helemaal goed voelt mag je weer weg.
    Niks aan het handje
    Tja het enige vervelende is inderdaad dat je binnen opgesloten zit.
    Ik zit in ieder geval liever buiten
    Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
    pi_71806055
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 23:51 schreef Lammehaas9 het volgende:
    Niks aan het handje
    Dat is nu zo maar, als het virus gemuteerd is is dat dan nog steeds het geval?! .
    pi_71806699
    Voor je eigen gezondheid hoef je vooralsnog niet erg te vrezen, maar het is een vergissing om de Mexicaanse griep an sich te bagatelliseren. De WGO, GGD's, virologen enz. die een reële dreiging zien in het virus weten het echt wel beter dan de "het is maar een ongevaarlijk griepje dat gehyped wordt door de media"-roepers op een forum als dit.
      woensdag 12 augustus 2009 @ 00:24:35 #12
    168255 J.Herrer
    pi_71806856
    Obama zit erachter
    En hij heeft ook Michael Jackson laten vermoorden toen ze hem bijna hadden ontmaskerd, zodat de aandacht naar iets anders uit ging
    One hundred percent independent, I'm the fucking boss
    pi_71806889
    Mexicaanse griep is een manier om de aandacht van de crisis af te leiden
    Ga weg
    pi_71810206
    Tweakers
      woensdag 12 augustus 2009 @ 09:07:58 #15
    246425 Penisbaard
    We zijn binnen.
    pi_71810272
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 00:24 schreef J.Herrer het volgende:
    Obama zit erachter
    En hij heeft ook Michael Jackson laten vermoorden toen ze hem bijna hadden ontmaskerd, zodat de aandacht naar iets anders uit ging
    Dit wist Hitler ook, het staat zelfs in de bijbel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')