Omdat je een abonnement hebt.quote:
Ik heb ook een Hero (van Hi, maar dat is ook KPN) en die is simlockvrij (uitgeprobeerd met een vodafone simkaart).quote:
Ik heb ooit eerder ook een telefoon gehad via KPN abbo, en toen was ie wel simlocked!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat je een abonnement hebt.
Weet niet hoe het bij andere providers is (denk hetzelfde) maar bij KPN en Hi krijg je dan een foon zonder simlock. Is ook logisch, je bent toch al aan hen gebonden en ze besparen henzelf een hoop gedoe.
Ah! Super. Hoe bevalt ie?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:05 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Ik heb ook een Hero (van Hi, maar dat is ook KPN) en die is simlockvrij (uitgeprobeerd met een vodafone simkaart).
niet altijd zo.. t-mobile heeft een simlock op de iphone modellen ondanks een abonnement.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat je een abonnement hebt.
Is ook logisch, je bent toch al aan hen gebonden en ze besparen henzelf een hoop gedoe.
Dan heb je ze niet bij KPN besteld maar bij bijvoorbeeld de Belcompanyquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:21 schreef Rica het volgende:
Nog nooit eerder gehoord.
Ik heb drie van KPN gehad en ben nu overgestapt op Hi en ze waren allemaal simlockvrij.
Mah whatever
Daar noem je nu een telefoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
niet altijd zo.. t-mobile heeft een simlock op de iphone modellen ondanks een abonnement.
Ja die iphones zijn een geval apart natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
niet altijd zo.. t-mobile heeft een simlock op de iphone modellen ondanks een abonnement.
Gewoon via de site van KPN, bij verlenging van het abonnement.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb je ze niet bij KPN besteld maar bij bijvoorbeeld de Belcompany
De telefoon bevalt echt super (zie ook het HTC Hero topic). Er is erg veel aan te passen, zodat je de telefoon hebt zoals je zelf wilt. Ook zijn er erg veel gratis programma's die functionaliteit toevoegen, voor als je nog wat mist.quote:
Ik snap dit echt nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef DarkFly het volgende:
[..]
De telefoon bevalt echt super (zie ook het HTC Hero topic). Er is erg veel aan te passen, zodat je de telefoon hebt zoals je zelf wilt. Ook zijn er erg veel gratis programma's die functionaliteit toevoegen, voor als je nog wat mist.
(Oja, ik had mijn telefoon via de Hi-webshop gekocht en die van mij is dus simlockvrij)
Ik zou het eerlijk gezegd ook neit weten, misschien vindt KPN mij gewoon liever?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet. Waarom bij mij dan niet het geval.
Er moet zo nu en dan een ander simkaart inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:50 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd ook neit weten, misschien vindt KPN mij gewoon liever?(of ik heb mazzel gehad, of de klantenservice heeft het fout)
Maar als je klant bent bij KPN is het toch geen probleem als er simlock opzit? Na een jaar kan je gratis unlocken...
Je hebt een aantal "pakketten" vanuit KPN, zoals met de Armin v Buren LG Arena was en nog met een aantal andere toestellen (N96, Star, Jet). De meeste die je bij kpn besteld zijn echter simlockvrij, als je zo'n pakket hebt niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:50 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd ook neit weten, misschien vindt KPN mij gewoon liever?(of ik heb mazzel gehad, of de klantenservice heeft het fout)
Maar als je klant bent bij KPN is het toch geen probleem als er simlock opzit? Na een jaar kan je gratis unlocken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |