Ik las iteejerquote:
erg he, die berichtjes wat ze ook sturen naar je PBquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Lexxxus het volgende:
Ga maar naar een willekeurige chatroom met een vrouwelijke naam en voordat je het weet krijg je allemaal van die trieste priveberichten zelfs chatrooms van kinderen zitten er vol meetjetter is nog erger
Ik pleit er voor dat deze mensen gecastreerd worden om het internet een veiligere plek te maken
Klacht:Het internet zit vol met sexbeluste mannen
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af, maar ach... ik wou TS niet voor het blok zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Verlicht het volgende:
En wat doe jij in chatrooms voor kinderen?
Klacht: Mannen die zichzelf Geranium_Opa noemen op het internetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
Wat wil je met al die preutse wijfe hier in nederland
Ga jij nu maar weer naar je bejaardencentrum, want je begeleider zoekt jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
met jou zou ik wel eens een date willenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
Een paar jaar geleden was nog op het nieuws dat het jeugdjournaal chatroom was gesloten omdat er te veel pedofielen zatenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Verlicht het volgende:
En wat doe jij in chatrooms voor kinderen?
En dus ging je op zoek naar een ander kinderchatbox?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was nog op het nieuws dat het jeugdjournaal chatroom was gesloten omdat er te veel pedofielen zaten
Mooie naam he, en nu hup terug achter het aanrecht jijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf Geranium_Opa noemen op het internet
Nee, Ik gebruik dat als argument om mijn standpunt te onderbouwenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dus ging je op zoek naar een ander kinderchatbox?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Lexxxus het volgende:
Ga maar naar een willekeurige chatroom met een vrouwelijke naam en voordat je het weet krijg je allemaal van die trieste priveberichten zelfs chatrooms van kinderen zitten er vol meetjetter is nog erger
Ik pleit er voor dat deze mensen gecastreerd worden om het internet een veiligere plek te maken
Klacht:Het internet zit vol met sexbeluste mannen
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was nog op het nieuws dat het jeugdjournaal chatroom was gesloten omdat er te veel pedofielen zaten
Ja, dat zegt Ad vast ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |