Titels + characters, dan ga ik van het weekend eens naar je luisterenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Een handjevol classics en een boel korte filmpjes
Geef toe, hij was grappig toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk maar op uitzending gemist!![]()
Ik stuur je en PM.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Titels + characters, dan ga ik van het weekend eens naar je luisteren![]()
[..]
Geef toe, hij was grappig toch?
oeh stuur mij ook ff dan? kijken of ik je in de kast heb staan...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik stuur je en PM.
Vanwege 1 of andere erg strenge clausule mag ik van Meneer Disney niet direct antwoorden / posten zonder toestemming. Geloof me 57 pagina's is een contractje daaro.
Aantal jaar geleden had je nog gelijk ook......quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geef toe, hij was grappig toch?
Hallo, ben jij nou een disney fan? Dan heb je toch wel alle classics in je kast staan!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh stuur mij ook ff dan? kijken of ik je in de kast heb staan...
haha, ik heb ze inderdaad vrijwel allemaal... maar niet alles kun je altijd maar overal kopen he...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hallo, ben jij nou een disney fan? Dan heb je toch wel alle classics in je kast staan!!!![]()
@ Patch, thanks, ik wacht met smart op je pm
Marktplaats of ebay willen ook wel uitkomst bieden.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik heb ze inderdaad vrijwel allemaal... maar niet alles kun je altijd maar overal kopen he...
Niet zo zeuren jijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik heb ze inderdaad vrijwel allemaal... maar niet alles kun je altijd maar overal kopen he...
Nee K1 Kicks ass!quote:
Ik ook niet maar ik zou het wel cool vinden om met hem op de credits te staan....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:35 schreef Patch het volgende:
Klopt, maar bij die Villa-opnames was ik niet bij.
Ken de beste man ook helemaal niet.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Marktplaats of ebay willen ook wel uitkomst bieden.....
Je kan ook gewoon nieuw in seal zittende dvd's kopen daar hoor!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik wil originelen (anders weet je niet in wat voor staat t is...)
en disney is top!!!
Ik heb gelukkig nog nooit illegale gekocht. Maar koop ook nie zoveel via ebay. Pas 2 of 3 dvd's. Alle andere heb ik via fora of winkels gekocht...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik wil originelen (anders weet je niet in wat voor staat t is...)
en disney is top!!!
oh... dat wist ik dan weer niet... zal eens kijken wat ik nog moet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nieuw in seal zittende dvd's kopen daar hoor!
Veel plezier en tot morgenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh... dat wist ik dan weer niet... zal eens kijken wat ik nog moet...
en ik wens jullie alvast welterusten, ik word net gebeld door mn zusje en we gaan de kermis op!![]()
morgen pas weer aanspreekbaar vrees ik! Slaap lekker allemaal!
quote:
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:56 schreef Dopekoe het volgende:
Mogge
Vanavond naar G.I. Joe
Lekker popcornen
Dan zonder popcorn maar met een zakkie chipsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
mmmmmmmmm popcorn!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan zonder popcorn maar met een zakkie chips
Of misschien toch wel zoute popcorn...
in ieder geval lekker hersenloos vermaak
Ben niet altijd een groot liefhebber van popcornquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
waarom dan zonder popcorn???
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:56 schreef Dopekoe het volgende:
Mogge
Vanavond naar G.I. Joe
Lekker popcornen
Binnen een uur van "lekker popcornen" naar "ik ben niet altijd een groot liefhebber van popcorn"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ben niet altijd een groot liefhebber van popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |