en ik ook wel hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daarom moet je daar nu achter komen... door bijvoorbeeld hyves. dat heb je niet, dat weet ik, maar je kan volgens mij wel zoeken als je het niet hebt... En anders wil ik best een poging wagen voor je...
Ja het is nu droog...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
Zo weer rustig hier...
Dyon, lekker, zo'n dagje rust?
Mr_a, is het al droog?
Patch? alles goed?
Fluffy, hoe is het met verhuizen? (en het script???)
Heerlijk, vooral als het de hele dag regent...Dan ben je bijna verplicht binnen te blijven...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
Zo weer rustig hier...
Dyon, lekker, zo'n dagje rust?
Mr_a, is het al droog?
Patch? alles goed?
Fluffy, hoe is het met verhuizen? (en het script???)
Hier alles prima, ware het niet dat de arbeid (lees; tweeling...) roept en ik dus off moet... misschien tot straks!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heerlijk, vooral als het de hele dag regent...Dan ben je bijna verplicht binnen te blijven...
(Dat heb ik dus ook maar gedaan en net lekker liggen slapen...)
Hoe is het met jou en den 2-ling?
Vind je? Ik heb dan af en toe zo het gevoel dat ik echt niks bereik...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier alles prima, ware het niet dat de arbeid (lees; tweeling...) roept en ik dus off moet... misschien tot straks!!!
xxx
ps slapen/rusten is heerlijk op een vrije dag...
maar je bent er weer!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:46 schreef Patch het volgende:
Ik was er ff niet.
mr_a; kassameisje al een veeg gegeven?
mooi. het eerste deel script is af (fluffy???)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:06 schreef Patch het volgende:
Ik ben er weer.
Alles gaat zijn gangetje.
oh, en vind je trapito echt heel slecht?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:06 schreef Patch het volgende:
Ik ben er weer.
Alles gaat zijn gangetje.
nee hoor, kan me er weinig van herinneren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, en vindt je trapito echt heel slecht?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:10 schreef Patch het volgende:
[..]
nee hoor, kan me er weinig van herinneren.
Weet wel nog dat Arnold Gelderman de stem van Trapito deed.
Geen idee wie Arnold Gelderman is...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus dat zei je puur om te pesten...
![]()
ik heb geen idee wie arnold gelderman is, maar ik zou alle stemmen nog wel herkennen denk ik... (kan sommige liedjes zelfs zo opdreunen...)
ho, ik bedoel alleen dat ik hem zo voorbij zou lopen als ik m zie... dat betekent niet dat ik zn stem niet herken... Hoewel ik niet zou zeggen dat trapito en scar hetzelfde klinken (maar dat komt meer doordat trapito al zo lang geleden is...)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen idee wie Arnold Gelderman is...
Bekend regisseur van nederlandse versies van tekenfilms...
En zelf de stem van vele Smurfen, Kaa de Slang, Robin Hood, Scar, Lumiere et cetera
Ook toen je klein was?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
verder kijk ik veel tekenfilms in het engels, dus dan doet ie niet mee...
toen ik klein was hadden we vrijwel alleen 'de kleine zeemeermin' 'belle en het beest' en 'lady en de vagebond'...quote:
Naast nederlandse dialoog-regisseur is Arnold o.a. het zeepaardje en Louis de Chef ("Poisons") in De Kleine Zeemeermin, Lumiere in Belle en het Beest en de Russische Windhond in Lady en de Vagebond.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
toen ik klein was hadden we vrijwel alleen 'de kleine zeemeermin' 'belle en het beest' en 'lady en de vagebond'...
pas toen ik groot werd ging ik ze zelf (op dvd) kopen, en dan keek ik vaak de engelse...
echt! oeh, die hond in Lady en de Vagebond had ik nooit geraden, maar die isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Naast nederlandse dialoog-regisseur is Arnold o.a. het zeepaardje en Louis de Chef ("Poisons") in De Kleine Zeemeermin, Lumiere in Belle en het Beest en de Russische Windhond in Lady en de Vagebond.
Dus een beetje ken je 'm wel
Krijg je er van als je te veel alcohol drinkt.... Waren het wel mooie foto's van je? Beetje duidelijke?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn tvcarriere is beperkt gebleven bij 3 optredens in Opsporing verzocht.....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Patch, wanneer horen we jouw stem in een disney film? Of zit die er ergens al in?
Kijk maar op uitzending gemist!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Krijg je er van als je te veel alcohol drinkt.... Waren het wel mooie foto's van je? Beetje duidelijke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |