Geef een betere datum danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee! ik ontplof van nieuwsgierigheid!!!
![]()
![]()
Zaterdag?quote:
ok, bij jou thuis dus?!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik moet deze en volgende week (ook de weekenden) echt wel aan het huis gaan werken
quote:
Iedereen kan schilderen met Ravensburger telt niet....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik kan goed schilderen hoor...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iedereen kan schilderen met Ravensburger telt niet....
Ik wacht tot het droog is. Mocht ze toch niet op vakantie zijn maak ik geen indruk als verzopen kat......quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dat kan ik ook ja...
maar echt schilderen kan ik toevallig echt!
(al boodschappen gedaan? )
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wacht tot het droog is. Mocht ze toch niet op vakantie zijn maak ik geen indruk als verzopen kat......
zei ik ook al. en als ie al weet hoe ze heet misschien even haar eigen hyves opzoeken? kijken wanneer ze werkt enzo...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Of misschien wel. Aangezien je dan laat zien dat je aardig wat voor haar over hebt...
Maarre, jij weet welke winkel het is. Kun je niet es kijken of er niet een hyve voor dat filiaal is. Dan kom je er misschien ook achter hoe het vrouwke heet? Hoef je d'r niet te "stalken" bij de in/uitgang (ok, stalken klinkt een beetje dramatisch...)
Hoe lang loop je nou al achter d'r aan. Ik vind dat je echt wat andere moeite moet doen. Kom op Mr. Aquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zei ik ook al. en als ie al weet hoe ze heet misschien even haar eigen hyves opzoeken? kijken wanneer ze werkt enzo...
makkelijker gezegd dan gedaan hoor... ik vind het echt dapper als ie op dr afstapt in de winkel. een roos sturen is misschien toch een beter idee...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe lang loop je nou al achter d'r aan. Ik vind dat je echt wat andere moeite moet doen. Kom op Mr. A
Ik al eerst moeten weten of ze op vakantie is of niet.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe lang loop je nou al achter d'r aan. Ik vind dat je echt wat andere moeite moet doen. Kom op Mr. A
Dat gebruik je gewoon als excuus...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik al eerst moeten weten of ze op vakantie is of niet.....
ok, maar ze is er nog maar 1x ofzo geweest dat ie er was... en ze praten toch wel, ze kennen elkaar wel, dus dan valt het minder op...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat gebruik je gewoon als excuus...![]()
Je hebt ergens wel gelijk tombo. Maar je moet ook denken aan het feit dat hij nou anderhalf, 2 weken elke dag bij die winkel is, en het misschien ook bij haar opvalt dat hij voor haar komt. Dat kan ook ontzettend tegenwerken...
Ben blij dat je het met me eens bent. Misschien is er dan toch nog hoopquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, maar ze is er nog maar 1x ofzo geweest dat ie er was... en ze praten toch wel, ze kennen elkaar wel, dus dan valt het minder op...
(maar je hebt gelijk; actie is gewenst!)
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben blij dat je het met me eens bent. Misschien is er dan toch nog hoop
Eerst zeker weten of ze er is of niet..... Anders is elke moeite tevergeefs....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, maar ze is er nog maar 1x ofzo geweest dat ie er was... en ze praten toch wel, ze kennen elkaar wel, dus dan valt het minder op...
(maar je hebt gelijk; actie is gewenst!)
De moeite die je er nou ook insteekt is ook tevergeefs... Dus dat maakt niet uit...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst zeker weten of ze er is of niet..... Anders is elke moeite tevergeefs....
Ja maar bloemen sturen die over 2 weken verdord zijn als ze terugkomt is geen goede actie lijkt me.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De moeite die je er nou ook insteekt is ook tevergeefs... Dus dat maakt niet uit...
daarom moet je daar nu achter komen... door bijvoorbeeld hyves. dat heb je niet, dat weet ik, maar je kan volgens mij wel zoeken als je het niet hebt... En anders wil ik best een poging wagen voor je...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst zeker weten of ze er is of niet..... Anders is elke moeite tevergeefs....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |