quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:47 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En ook lief dat hij het daarna ging proberen te ontkennen maar het niet echt lukte he?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
o mensen, volgende keer pm ik alleen nog maar dingen voor er weer verbanden gelegd worden die nergens op slaan
dit is alleen maar goed voor je imago!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
o mensen, volgende keer pm ik alleen nog maar dingen voor er weer verbanden gelegd worden die nergens op slaan
Ja, maar voor dat het me kansen te goede kan komen. Moet je niet eerst weten of Tombo hier wel op zit te wachten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
dit komt alleen maar je kansen te goede hoor...
hey, jij doet aan imago's, niet ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dit is alleen maar goed voor je imago!
ik zit nergens op te wachten, maar ik zie wel wat op mn pad komtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar voor dat het me kansen te goede kan komen. Moet je niet eerst weten of Tombo hier wel op zit te wachten?
Jij. Jij was al bang voor je imago met 3 mannen in 2 wekenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zit nergens op te wachten, maar ik zie wel wat op mn pad komt
(en wie neemt een scriptschrijven nou serieus...)
Alsof vrouwen altijd zitten te wachten op een nieuwe liefdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar voor dat het me kansen te goede kan komen. Moet je niet eerst weten of Tombo hier wel op zit te wachten?
tja, maar daarvan waren er 2 niet door fluffy bedacht...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij. Jij was al bang voor je imago met 3 mannen in 2 weken
O, als ik dan toch maar een hersenspinsel van Fluffy ben... Hoef ik toch ook niet bezorgd te zijn en je te vleien en zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, maar daarvan waren er 2 niet door fluffy bedacht...
ineens zie ik je romantische kant niet meer...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Alsof vrouwen altijd zitten te wachten op een nieuwe liefde![]()
Soms moet je ze gewoon overtuigen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ineens zie ik je romantische kant niet meer...
misschien wel... maar dat wil ik niet weten...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]wat is er mis met die opmerking?
![]()
Is het niet waar dan?
Het enige wat ik bedoelde was dat als je echt kans wil maken bij een vrouw (ook bij een man overigens) dat je niet moet gaan denken "zit ze er wel op te wachten?". Soms moet je gewoon laten zien hoe lief en zorgzaam e.d. je bent zodat ze ook voor jou vallen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien wel... maar dat wil ik niet weten...
is ook eigenlijk niet fout. t is wel waar... maar niet romantisch...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het enige wat ik bedoelde was dat als je echt kans wil maken bij een vrouw (ook bij een man overigens) dat je niet moet gaan denken "zit ze er wel op te wachten?". Soms moet je gewoon laten zien hoe lief en zorgzaam e.d. je bent zodat ze ook voor jou vallen.....
Ik snap niet wat er fout aan is![]()
Misschien in real life. Maar dit is niet real life, waarom zou je hier aardig en zo moeten doen om iemand op je te laten vallen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het enige wat ik bedoelde was dat als je echt kans wil maken bij een vrouw (ook bij een man overigens) dat je niet moet gaan denken "zit ze er wel op te wachten?". Soms moet je gewoon laten zien hoe lief en zorgzaam e.d. je bent zodat ze ook voor jou vallen.....
Ik snap niet wat er fout aan is![]()
Ik vind het juist wel romantisch als je je best doet voor een vrouw om haar op je te laten vallen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is ook eigenlijk niet fout. t is wel waar... maar niet romantisch...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien in real life. Maar dit is niet real life, waarom zou je hier aardig en zo moeten doen om iemand op je te laten vallen?
Nee, dat is waar. Er zitten natuurlijk alleen maar robots op een forumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien in real life. Maar dit is niet real life, waarom zou je hier aardig en zo moeten doen om iemand op je te laten vallen?
ja, maar dit is wel makkelijker... Niemand die je raar aankijkt als je iets geks zegt (ze kijken hooguit raar naar hun scherm, maar dat zie je niet...) en als je hele imago aan gort is dan kom je gewoon niet meer terug (of onder een andere naam), In het echt kom je die mensen vaak nog wel ergens tegen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Er zitten natuurlijk alleen maar robots op een forum
Dit is net zo hard real life als wanneer je in een winkel een kassameisje tegenover je hebt, alleen via een ander medium dan face-to-face
Spreek je nou in de 3de persoon over je zelf?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je dat niet doet dan vallen ze niet op je...![]()
nee ik spreek niet over mezelf in de derde persoon... ik reageerde meer op de letterlijke betekenis van je zin;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spreek je nou in de 3de persoon over je zelf?
Wie zegt dat ik op het fok! forum iemand op me wil laten vallen? Laten we even jou als voorbeeld nemen. Ik weet niet hoe je eruit ziet, ik weet eigenlijk niks over je buiten een richting waar je woont en wat voor opleiding/werk je hebt. En van jou weet ik dan nog het meest op dit forum. Hoe moet ik jou dan op mij laten vallen met "lieve" woordjes...
Ja! allemaal jouw schuld!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het begon eigenlijk allemaal als een grapje maar wordt nu toch wel wat serieus![]()
Ik staak mijn koppelpogingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |