Oke dan komt het goed, Ik zal iig genoeg drinken. Moet woensdagmiddag bloed geven maar dinsdagavond hardlopen (lang) en woensdagochtend krachttraining.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:06 schreef Karstman het volgende:
[..]
Mwah ik heb een keer gesport voor het bloedgeven ('s ochtends sporten, na de lunch bloedgeven) en mooi dat ik flauwviel. Enige keer dat het gebeurd is. Kwam ook omdat ik te weinig had gedronken na het sporten. Als je niet overdreven veel zweet en genoeg drink zou het op zich goed moeten gaan.
Kijk na het bloedgeven zeker uit met sporten, zeker met fitnessapparaten en krachttraining, dat gat waar die naald heeft gezeten is nog best gevoelig als je er druk op zet door aan de gewichten te gaan hangen.
Nooit last van maar het kan heel goed een kleine bloeduitstorting zijn, gebeurt wel eens dat ze net niet helemaal raak prikken, zou vanzelf over moeten gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:44 schreef -Peach het volgende:
Gisteren gegeven,125/60 en hb 8.7, dus alles was prima. Heb alleen nog best last van de plek waar de naald erin is gegaan,is ook wat rood en dikker. Kan me niet herinneren dat ik daar de vorige keren last van heb gehad. Heeft iemand van jullie dr ooit last van?
Je hebt totaal gelijk. Misschien vond ik de infuusnaald enger omdat ik 12 was en ook nog pijn had. Een operatie is natuurlijk ook altijd eng, je weet maar nooit wat er kan gebeuren, zelf bij standaard operaties.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef miss-piggy het volgende:
Over het algemeen zijn de donornaalden dikker dan een infuusnaald(voor de donornaald ben ik wel bang, een infuusnaald kan mij niks meer schelen)
Tijdens heb ik ook nog nooit gezien, na het geven wel, bij de koffie zeg maar. Sterker nog ik ben ook een keer gaan liggen bij de koffiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vanochtend weer geweest, en een vrouw een paar stoelen verderop is tijdens de donatie flauwgevallen! Voor het eerst dat ik dat zag (9 keer geweest), voor een andere donor was het voor het eerst in 20 jaar dat hij zoiets zag gebeuren
Ik had het de laatste keer dat ik ben geweest (6e x) ook gezien. Best grote kerelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vanochtend weer geweest, en een vrouw een paar stoelen verderop is tijdens de donatie flauwgevallen! Voor het eerst dat ik dat zag (9 keer geweest), voor een andere donor was het voor het eerst in 20 jaar dat hij zoiets zag gebeuren
denk dat sommige mensen die al een lange tijd geven wat minder goed op zichzelf gaan letten. Makkelijker gaan als ze nog niet gegeten hebben of als ze zich niet helemaal lekker voelen. Je kunt nooit zeker weten hoe je lichaam kan reagerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik had het de laatste keer dat ik ben geweest (6e x) ook gezien. Best grote kerel![]()
Zo'n oude man naast mij:'Ik vind dat toch altijd mooi als dat gebeurd!'
Deze vrouw was er voor het eerst, blijkbaar vond ze het toch wel wat spannend. Ik ben er ook 1 keer zonder ontbijt geweest en ben ook wel eens te vroeg gaan staan, maar gelukkig nog nooit echt wat gehad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk dat sommige mensen die al een lange tijd geven wat minder goed op zichzelf gaan letten. Makkelijker gaan als ze nog niet gegeten hebben of als ze zich niet helemaal lekker voelen. Je kunt nooit zeker weten hoe je lichaam kan reageren
Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken maar voor mij werkt het juist omgekeerd. De eerste keren moet je echt even kijken wat wel werkt en wat niet. Tegenwoordig zorg ik dat ik altijd voldoende heb gegeten en gedronken omdat ik anders echt wel draaierig word.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
denk dat sommige mensen die al een lange tijd geven wat minder goed op zichzelf gaan letten. Makkelijker gaan als ze nog niet gegeten hebben of als ze zich niet helemaal lekker voelen. Je kunt nooit zeker weten hoe je lichaam kan reageren
Mocht je niet kiezen dan? Ik mocht dat altijd welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren hebben ze mn linkerarm gebruikt. Was achteraf echt veel pijnlijker, terwijl ik wel net zo makkelijk te prikken was als rechtsvolgende keer maar weer mn rechterarm
Kiezen mag altijd, maar het kan zijn dat er door drukte niet een plek van je voorkeur beschikbaar is.quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef synnath het volgende:
Mocht je niet kiezen dan? Ik mocht dat altijd wel
Ohh! Tuurlijk, haha. Stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht.quote:Op zondag 1 november 2009 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kiezen mag altijd, maar het kan zijn dat er door drukte niet een plek van je voorkeur beschikbaar is.
Volgens mij hebben ze bij ons aan beide kanten van elke stoel afname apparaten. Zal de volgende keer eens goed kijken, heb nog nooit gehad dat het niet in m'n voorkeursarm gingquote:Op zondag 1 november 2009 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kiezen mag altijd, maar het kan zijn dat er door drukte niet een plek van je voorkeur beschikbaar is.
Ja die hebben ze dus ook, maar als er geen plek van je voorkeur beschikbaar is zul je dus aan de andere kant moeten plaatsnemen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef Karstman het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij ons aan beide kanten van elke stoel afname apparaten. Zal de volgende keer eens goed kijken, heb nog nooit gehad dat het niet in m'n voorkeursarm ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |