Ach in het conjectuur waar jij inzit is dat toch hartstikke normaal, hoe meer hoe beter..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef julian6 het volgende:
ga ik vandaag zo'n traytje van mijn favoriete energy drank halen wat ik al jaren drink:
[ afbeelding ]
ga ik zo net zo'n blikje drinken voor het sporten, na een paar slokken denk ik "boh gek het is wel een stuk zoeter vandaag zeg!" kijk ik zo bij de ingredienten en wat zie ik!!! ze hebben dr gewoon nog meer suiker ingestoptAlsof mijn tanden niet al genoeg naar de klote gaan van dat spul
klacht: energydrink met teveel suiker
eerst was het precies goed, nu begin ik haast te springen na 1 zon blikjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Beters toch, beter als die light crap!
quote:
de smaak is zo erg, dat je spontaan suicidaal wordt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
eerst was het precies goed, nu begin ik haast te springen na 1 zon blikje
Weet jij iets beters?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Drink die troep dan ook niet![]()
Energydrankjes
OM NOMNONOM OM NOOM NOM NOMquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Het gebit van TS:
[ afbeelding ]
IJskoffie van DE is goed te drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Weet jij iets beters?
en kom niet aan met koffie, ik wil gewoon een blikje kunnen optrekken in 1sec
Je zou frisdrank, bier ... misschien zelfs wel water kunnen drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Weet jij iets beters?
en kom niet aan met koffie, ik wil gewoon een blikje kunnen optrekken in 1sec
Dus jij drinkt blik?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die kut blikjes helpen nooit bij mij. Ik blijf altijd even slaperig.
Samequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die kut blikjes helpen nooit bij mij. Ik blijf altijd even slaperig.
Dat heet heroine.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik spuit de cafeïne meestal rechtstreeks mijn bloedbaan in
Jup, want van heroïne wordt je energiek.quote:
die halve liter blikken? dat is zooo superslecht voor je hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef Lexxxus het volgende:
Monster is de enige energydrank die mijn geld waard is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |