Er is zeker wel een user met de naam pimpampettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef flipsen het volgende:
Hadden we niet al eens eerder een HTL titel met pimpampet gehad? Geen zin om te zoeken, maar weet het bijna zeker...
Een tekort aan groente en fruit op reis... daar had laatst iemand het over. Kan me er in Japan bijvoorbeeld wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Vogue het volgende:
Wat zijn groentedeficiënties? En waarom zijn grondstewardessen en gnoeparken een beslommering
Een gnoepark lijkt me best leuk voor een paar uurtjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een tekort aan groente en fruit op reis... daar had laatst iemand het over. Kan me er in Japan bijvoorbeeld wel wat bij voorstellen.
Grondstewardessen kunnen irritant zijn als ze je bagage gaan wegen en opmeten en gnoeparken zijn saai, omdat er alleen gnoes rondlopen.
We hebben het er na je vertrek nog over gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:11 schreef Vogue het volgende:
FogelLeuk dat je je dat nog herinnerde
![]()
quote:Ze hingen uiteraard om 9 uur aan de telefoon en morgen komen ze langs om daadwerkelijk om te boeken. Ik ga er voor 200 euro in mee, tegen mijn zin, maar om de lieve vrede te bewaren en een interne klacht naar mijn collega toe te voorkomen.
Stimmt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er is zeker wel een user met de naam pimpampetten
Hier om een spamtopic te sluiten en nu slapenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:38 schreef Bora-Bora het volgende:
Geen paniek: gewoon een tekort aan groenten.
Waar is iedereen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |