Soms komen die rode palmvruchten voor m'n bureau naar beneden, en dan ren ik dus naar de slaapkamer boven, waar meneer dan op ongeveer een meter afstand zitquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:04 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, bewust aangeschaft? Ga je die nu opvoeden met Vogue, als test-case?
Geen test-case, het is de stand in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:04 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, bewust aangeschaft? Ga je die nu opvoeden met Vogue, als test-case?
Oh lachen dit!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef Fogel het volgende:
http://www.mach-es-machbar.de/english/das-projekt-megawoosh.php5 dat zijn de leukere projecten om te plannen (kijk vooral naar de video)
doet me denken aan Guus Flaterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:18 schreef Fogel het volgende:
Weeralarm?
hier in de tuin zijn ze donkerbruin rood, en ik kan er eindeloos naar kijken als ze mooi opzitten met een noot in hun klauwtjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef Gaoxing het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
mooiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef bluesparkle het volgende:
Kolibries zijn zo mooi.
Heb ze in Laos ook wel eens gezien in de tuin.
[ afbeelding ]
Als die video echt is... hm, geen idee wat dan. Ergens is er vast een mogelijkheid dat het echt isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef Fogel het volgende:
http://www.mach-es-machbar.de/english/das-projekt-megawoosh.php5 dat zijn de leukere projecten om te plannen (kijk vooral naar de video)
Ik twijfel ook heel erg of het echt is of niet, maar hoe dan ook een leuk projectquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als die video echt is... hm, geen idee wat dan. Ergens is er vast een mogelijkheid dat het echt is
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was er in Doel nog iets te doen en nog iets wat niet gefotografeerd is ?
Hmmm, not bad either!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:55 schreef Gaoxing het volgende:
Nauwelijks
In plaats daarvan een vreselijk leuke, relaxte dag met dochter op de markt, voetmassage, lunch, pedicure..... erg gezellig :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |