Hoezo? Alsof de politie daar tegen optreedtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef GauloisesB. het volgende:
Kankerpolitie?
Je piept wel anders als je overvallen/verkracht/mishandeld/etc wordt.
Zo, en aan wat voor kansrijke dingen doe jij dan in je leven?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef Penisbaard het volgende:
Geenstijl.
Spitsnieuws.
Telegraaf.
Powned.
Wakker Nederland.
TROS.
BNN.
TMF.
Dumpert.
RTL.
SBS6.
Talpa?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef Penisbaard het volgende:
Geenstijl.
Spitsnieuws.
Telegraaf.
Powned.
Wakker Nederland.
TROS.
BNN.
TMF.
Dumpert.
RTL.
SBS6.
Fake profielen maken op hyvesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Zo, en aan wat voor kansrijke dingen doe jij dan in je leven?
24/7 KLBquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Zo, en aan wat voor kansrijke dingen doe jij dan in je leven?
Je hebt gelijk, omdat ze boetes uitdelen zijn het schoften en doen ze alles fout.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:03 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die politie verdedigen
Zeker nog nooit een boete gekregen of ergens aangifte voor moeten doen ofzo
Nou, BOEHOEquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:03 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die politie verdedigen
Zeker nog nooit een boete gekregen of ergens aangifte voor moeten doen ofzo
Dat dus, alsof ze voor de lol die boetes aan te hard rijdende mensen geven. Het zijn soms onredelike sukkels maar die heb je overal. Als ze die boetes niet zouden uitdelen en mensen overal ongestraft hun gang konden gaan zonder na te hoeven denken dan zou het percentage ongelukken en ander gedoe wel met 100% omhoog zijn gegaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou, BOEHOEHuilie
![]()
Zoals ik elders al eens heb verkondigd: De politie (vooral agenten die ervaring hebben) doen wel degelijk wat hun opgedragen wordt. Natuurlijk heb je uitzonderingen, maar dat heb je overal. De politie deelt niet alleen bekeuringen uitJa.. ze staan langs de weg te flitsen, maar dat is om hardrijders aan te pakken. Als je je gewoon aan de snelheid hou, dan is er niks aan de hand.
Den jij nou werkelijk dat de hele politiemacht langs de weg staat? Ja.. ik heb weleens aangifte gedaan. Ik heb er niks meer van gehoord en dat is ook kut, maar wat doe je eraan? Het is in ieder geval genoteerd, mocht het weer mis gaan.
Maar zo aan jouw reactie te zien lijk jij op een opgeschoten puber met een veel te grote muil tegen de politie....
Zo tering, ik ken die gast van die topics, maar in zo'n resolutie heb ik 'm nog nooit gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:35 schreef LockonStratos het volgende:
Ook in 2009 onbetwist een held!
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:38 schreef LockonStratos het volgende:
Pensioendeskundige Dennis van Ek (op dit forum beter bekend als Penisbaard).
Dit is wel een bar slecht voorbeeld, met een aangifte van een gestolen fiets wordt namelijk gegarandeerd niets gedaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:58 schreef cerror het volgende:
Ja, de politie is kut. Totdat je fiets word gestolen, dan kunnen ze niet hard genoeg hun best doen.
Houd toch je rotkopl puistmuil.
Precies, een slecht voorbeeld. Net zoals het hele politiekorps afzeiken vanwege een paar individuen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit is wel een bar slecht voorbeeld, met een aangifte van een gestolen fiets wordt namelijk gegarandeerd niets gedaan.
Eerlijk gezegd denk ik dat het individu niet het probleem is, maar de organisatie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, een slecht voorbeeld. Net zoals het hele politiekorps afzeiken vanwege een paar individuen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:35 schreef LockonStratos het volgende:
Ook in 2009 onbetwist een held!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |