stop er een theedoek inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand TMM's mond snoeren? Nu?
goodluckquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen. Wish me luck.
luckquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
alsof jij niet bezwijkt onder de keuzestressquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Graag. Hij wil me op Teun afsturen en zou het leuk vinden als we iets zouden doen.
Dat joch is... wat... net 18 of zo? Ain't never gonna happen!
tof dromen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
hij is nog nat achter de orenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Graag. Hij wil me op Teun afsturen en zou het leuk vinden als we iets zouden doen.
Dat joch is... wat... net 18 of zo? Ain't never gonna happen!
gewoon handoekje meenemen tochquote:
dus hijs al gezonken en die taart heeft de ketting weggepleurd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:35 schreef Eustace. het volgende:![]()
Ik wilde eerst de hele film kijken maar bij nader inzien toch alleen de zielige stukjes.
Ik ben nu bij "I'll never let go".quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus hijs al gezonken en die taart heeft de ketting weggepleurd?
maar justin timberlake gaat hem nog halen van de bodem om aan britney spears te gevenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus hijs al gezonken en die taart heeft de ketting weggepleurd?
dat deel heb ik dan gemist denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar justin timberlake gaat hem nog halen van de bodem om aan britney spears te geven
sketch van mad tvquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat deel heb ik dan gemist denk ik
is dat zo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:04 schreef Peter het volgende:
[..]
En in de clip van 'oops i did it again?'
zit ook een stukje in 'But i thought the old lady had dropped it into the ocean in teh end' << 'I went down and got it for you' >>quote:
is waar ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:18 schreef Peter het volgende:
[..]
zit ook een stukje in 'But i thought the old lady had dropped it into the ocean in teh end' << 'I went down and got it for you' >>
oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |