ik was trouwens inderdaad nog niet in de vergetelheid geraaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A small price to pay.
(A small priced toupet)
Je hebt hem weer aangesproken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was trouwens inderdaad nog niet in de vergetelheid geraakt
Momma said knock you out!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat van die houding werkt niet helemaal zodaar ben ik niet benieuwd naar omdat ik dan zo kan gaan liggen om te gaan slapen
.
Maar de rest klopt wel.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en hij heeft nog steeds dorst
Dan is het maar goed dat hij voorlopig nog even druk isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die vriendengroep heeft altijd dorst
Roel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, ja ang3l, zeggen ik heb genoeg van die kat.
Ik voer hem niet...
waarom staan er dan 2 zakjes whiskas in je koelast, om arsenicum dooheen te doen en het arme beest te vergiftigen?
Dan maak je de volgende keer toch de deur niet meer open voor Roelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Roel.
Ik heb hem er al voor geschopt want ik vond het niet leuk dat ie zomaar een "vreemde" kat op mijn balkon eten ging geven. Nou komt ie natuurlijk helemaaaaal vaak langs
http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574730quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat van die houding werkt niet helemaal zodaar ben ik niet benieuwd naar omdat ik dan zo kan gaan liggen om te gaan slapen
.
Maar de rest klopt wel.
Haalt de koffie weer terugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef Nuno_G het volgende:
waarom ga ik toch naar after hours parties, nu moet ik de hele dag slapen![]()
![]()
Door de stad hollen? En plein public in een kort broekje? 's Avonds laat, in het donker? Met een helm op?quote:
Wie heeft het over een kort broekje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Door de stad hollen? En plein public in een kort broekje? 's Avonds laat, in het donker?.
Ik ga wel zwemmen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kort broekje?
Ew... zo'n glimmend ding met splitjes aan de zijkanten....
Juist welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga wel zwemmen.. Niet dat je daar goed van slaapt.
Macho!quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die chloordampend werken toch juist slaapopwkkend ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |