Ik zit hier op het kantoor goed, en ik ga hier ook niet weg voorlopigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
Haha
He jammerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zit hier op het kantoor goed, en ik ga hier ook niet weg voorlopig
Jammer? Jij vind het leuk om mij te zien afzien??quote:
sterker nog! Begint zondag al... t/m de 25ste...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
Begint jullie intro maandag al dan?
Dacht dat jullie de 24e pas begonnen
jah ik weet het.... maar het ligt niet helemaal bij mij....ik moet alleen de correcties verwerken... in zoverre ik die krijg.... En David moet er een handtekening opleggenquote:
Maar als je het in juli bijvoorbeeld af had was het natuurlijk minder afhankelijk geweest van anderenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
jah ik weet het.... maar het ligt niet helemaal bij mij....ik moet alleen de correcties verwerken... in zoverre ik die krijg.... En David moet er een handtekening opleggenDus tis ook van anderen afhanklijk
Jah mama!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar als je het in juli bijvoorbeeld af had was het natuurlijk minder afhankelijk geweest van anderenMaar dan nog, komt wel goed, bijna tijd voor een weekje relaxeren en feesten
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah mama!hou alsjeblieft je mond daarover! zeg! Ga jij eerst maar eens je studie afmaken voordat jij degene mag zijn die zegt dat ik alles teveel op het laatste moment doe
![]()
Maar feesten idd
nou nee maar je bent volgens mij nummer tien die dit zegtquote:
Ik heb het wel door, ik maakte gewoon een geintje joh, weet ik veel dat jij weer helemaal nuclear gaatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
nou nee maar je bent volgens mij nummer tien die dit zegt, die niet doorheeft dat ik het zelf weet, en die niet snapt dat iemand na 10 maanden ongeveer 7 dagen per week werken vakantie HOOGNODIG is en ik lichamelijk en mentaal helemaal dood was....
Helemaal nuclear? sorry dat je het op die manier ziet... IK heb gewoon geen zin in die opmerkingen hoe grappig ze ook bedoelt zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb het wel door, ik maakte gewoon een geintje joh, weet ik veel dat jij weer helemaal nuclear gaatSorry. Ik hoop dat je met een 9 afstudeert, dat heb je met jouw mate van inzet wel verdient.
Ontwapenend is denk ik wat ik bedoelde, niet erg aardig van je, jammer dat je het verkeerd opvat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Helemaal nuclear? sorry dat je het op die manier ziet... IK heb gewoon geen zin in die opmerkingen hoe grappig ze ook bedoelt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |