Je bandnaam veranderen heeft geen invloed op je fame.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:48 schreef Sautor het volgende:
Weet iemand btw wat de effecten van name change zijn? Ik dacht dat je fame redelijk drastisch zakte.
Ik kom er net pas achter dat deze thread nog loopt. Net pas ontdekt hoe nuttig het kan zijn om je instrumenten te tunen. ZUCHT!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef drummerdude het volgende:
Op dit moment vind ik deze tour planner het beste:
http://popmundo.allowed.org/
We moeten maar even een nieuwe OP maken, volgens mij zijn er erg veel niet meer actief op FOK, of op pop..
Dat is pas sinds 2 weken ofzo dat dat ingevoerd is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik kom er net pas achter dat deze thread nog loopt. Net pas ontdekt hoe nuttig het kan zijn om je instrumenten te tunen. ZUCHT!
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat is pas sinds 2 weken ofzo dat dat ingevoerd is.
Bezittingen>[Instrument] en daar staat gebruik naast. Ik raad trouwens wel aan een doekje te kopen, voor zo'n ¤50 kun je 100 keer naar perfect toequote:
Merk je nog iets van het WK dat eraan zit te komen daarzo? Of de Africa Cup?quote:
Mwah, bepaalde zaken liepen niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er mis met het Amsterdam forum btw
Is dat niet overal zo danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, bepaalde zaken liepen niet helemaal lekker
Mwah, ik vind het openlijk iemand OOC aanvallen niet kunnen en ingegrepen wordt er zeer vaak niet.quote:
Hey, thanx!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:14 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Bezittingen>[Instrument] en daar staat gebruik naast. Ik raad trouwens wel aan een doekje te kopen, voor zo'n ¤50 kun je 100 keer naar perfect toe
OOC?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het openlijk iemand OOC aanvallen niet kunnen en ingegrepen wordt er zeer vaak niet.
Gewoon miljoentje of twee in je company houden. Zit het altijd wel goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:41 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Hey, thanx!
Maar er klopt iets niet, ik heb toch gvd roadies in dienst? Die horen dat te doen.
Iemand enig idee wat voor startkapitaal je ongeveer nodig hebt om recordcompany te kunnen beginnen.
Het gaat me hier niet om vergunningen en aankoop, maar daarna, wat voor kapitaal heb je nodig om het even uit te kunnen houden?
Mmmm...zit nu op een half miljoen..iemand die 2 miljoen kan missen?? Hahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gewoon miljoentje of twee in je company houden. Zit het altijd wel goed
Zullen we gewoon Rock feesten gevenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch eigenlijk bazen he![]()
Kunnen we niet met ze alle gaan techno'en?
Ja....maar die staan al op 5. Maar goed dankzij je opmerking snap ik het al. Gewoon gaan studeren in de universiteit dus.quote:
Je kan tegenwoordig ook +5 zonder uniquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ja....maar die staan al op 5. Maar goed dankzij je opmerking snap ik het al. Gewoon gaan studeren in de universiteit dus.
Ik vond het ook al vreemd. Je gaat een record company beginnen, maar hebt nog niet eens die skills. Gewoon verder verbeteren naar 9.55 sterren, mits perfect iq. Daarna moet je of XP gebruiken of een baan op de uni nemenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ja....maar die staan al op 5. Maar goed dankzij je opmerking snap ik het al. Gewoon gaan studeren in de universiteit dus.
Maar dat wordt niet bedoeld (waarschijnlijk). Er wordt waarschijnlijk Ministry of Culture bedoeld, de instantie die de laatste week nogal wordt aangevallen op hun sollicitatieprocedures. E.Dquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Google is your friend: Out Of Character
Nee, ze vind het niet kunnen om mensen hier, buiten het spel, i.e. OOC, aan te vallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Maar dat wordt niet bedoeld (waarschijnlijk). Er wordt waarschijnlijk Ministry of Culture bedoeld, de instantie die de laatste week nogal wordt aangevallen op hun sollicitatieprocedures. E.D
Die heb ik dus ook al een poos, al is het dan maar op 5 sterren elk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:30 schreef Sautor het volgende:
Als je een record company begint zit je over het algemeen al ver in het spel. Terwijl Lyrics/Composing de meest basic skills van het spel zijn.
\quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, ze vind het niet kunnen om mensen hier, buiten het spel, i.e. OOC, aan te vallen.
Jackie Sprackling, so we meet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:39 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het Amsterdam forum zuigt gewoon peentjes. Mensen zijn a-relaxed en iedereen hoort bij een bepaalde clique die elk weer een hekel heeft aan een andere clique. Ik moet dit topic echt bij gaan houden, want ik zit zo vaak op Fok! dat ik me verplicht voel om m'n mede-Fok!er te helpen.
<- Jackie Sprackling
Ze bedenken wel iets nieuws om je bezig te houden. Dadelijk komen ze met een crewlid dat automatisch je instrumenten tuned en dan krijg je een ... laatmeeenswatnoemen... een patch dat je je kleren moet wassen elke ochtend, anders gaan ze stinken en worden je shows slechter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Hamilcar het volgende:
'Leuk' he? Gelukkig hebben we tegenwoordig amper last van ziektes, dat dan weer wel. Vroeger had je elke week een andere griep te pakken.
Goed idee! Even op het DEV plaatsenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ze bedenken wel iets nieuws om je bezig te houden. Dadelijk komen ze met een crewlid dat automatisch je instrumenten tuned en dan krijg je een ... laatmeeenswatnoemen... een patch dat je je kleren moet wassen elke ochtend, anders gaan ze stinken en worden je shows slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |