abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71785836
Is die al veranderd? Dat je elke maand je abbo kan opzeggen ipv een jaar lang te wachten? Mobiel abbo bedoel k dan.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71785925
Alleen de opzegtermijn is verkort.
pi_71785990
Weet ik niet, maar het geldt niet voor de eerste contractsperiiode. Ze mogen het contract alleen niet verlengen met een jaar (of een periode langer dan een maand).
pi_71786019
Waarom staat er op de KPN site dan;

Vraag
Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Antwoord
Wil je je abonnement beëindigen, bel dan met je mobiele telefoon naar het nummer 1200 (gratis). Kies de optie ‘Klantenservice’ en vervolgens de optie ‘Opzeggen of verlengen van uw abonnement’. Is je contract nog niet verlopen, dan moet je rekening houden met een eventuele afkoopsom. De opzegtermijn voor een abonnement is vanaf 1 juli 2009 1 maand.

helaas heb ik geen KPN, maar debitel, en op de site van debitel kan ik niets vinden.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71786151
Simpel. Heb je 1 jarige abonnement, zit je 1 jaar vast (of afkoopsom). 2 jarig abonnement is 2 jaar vast (of afkoopsom). Je hoeft alleen niet meer 3 maanden van tevoren op te zeggen. Dus loopt je abonnment op 11 september af, dan mag je op 11 augustus opzeggen. (Heb overigens die gehele wet niet gelezen, maar dit is alleen wat ik vanuit nieuwsberichten heb begrepen)
pi_71786375
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:22 schreef Space-Chinees het volgende:
Simpel. Heb je 1 jarige abonnement, zit je 1 jaar vast (of afkoopsom). 2 jarig abonnement is 2 jaar vast (of afkoopsom). Je hoeft alleen niet meer 3 maanden van tevoren op te zeggen. Dus loopt je abonnment op 11 september af, dan mag je op 11 augustus opzeggen. (Heb overigens die gehele wet niet gelezen, maar dit is alleen wat ik vanuit nieuwsberichten heb begrepen)
Heb geen vaste meer, het wordt gewoon automatisch verlengd elk jaar.
pi_71787015
Dan heb je nu gewoon een opzegtermijn van 1 maand.

Nu op zeggen kun je per 1 oktober weg.
pi_71787087
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:31 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Heb geen vaste meer, het wordt gewoon automatisch verlengd elk jaar.
dat mag dus niet meer, stilzwijgend verlengde contracten mag je elke maand opzeggen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:08:19 #9
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71787303
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:58 schreef CaLeX het volgende:

[..]

dat mag dus niet meer, stilzwijgend verlengde contracten mag je elke maand opzeggen
Dit dus.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71833714
Ik zou gewoon bij een andere provider een nieuw abo afsluiten (kan meestal max 4 maanden voor je het werkelijk in laat gaan) en dan nummerportering gebruiken. Je nieuwe provider onttrekt daarmee het nr. aan je oude provider en daarmee is je oude abo ook opgezegd. Heb het al 3x zo gedaan en is steeds prima gegaan.

Offtopic, volgens mij is Debitel nu helemaal gestopt met eigen abo's. Is wel jammer want die waren soms erg goedkoop.
pi_71833739
.

[ Bericht 99% gewijzigd door hermanf op 12-08-2009 22:39:22 ]
pi_71835099
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:56 schreef FortunaHome het volgende:
Dan heb je nu gewoon een opzegtermijn van 1 maand.

Nu op zeggen kun je per 1 oktober weg.
nu opzeggen is per 11september weg. Het hoeft echt niet per eerste van de maand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')