quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef appelsjap het volgende:
Hmm, interessant, wil ik opzich ook wel weten.
En dan ook nog eens een huiszoeking erbijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef Keiichi het volgende:
Sinds wanneer doet de politie iets met een melding van een gestolen fiets
Misschien moet je de OP eens lezen? Het is maar een idee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef karr-1 het volgende:
Was de fiets ook echt gestolen of was het een verzinsel van de politie?
Misschien moet je gewoon niets zeggen, ook dat is een ideequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Misschien moet je de OP eens lezen? Het is maar een idee.
Nee, dat is geen idee, want dan is je overbodige vraag nog steeds onbeantwoord en komt er vroeg of laat iemand met een zelfde post als mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon niets zeggen, ook dat is een idee
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat is geen idee, want dan is je overbodige vraag nog steeds onbeantwoord en komt er vroeg of laat iemand met een zelfde post als mij.
Denk ook dat het zoiets wel zal zijn. Het is nu echt zo'n absurd verhaal. Een fiets.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een huiszoeking erbij![]()
Ik denk dat ze eigenlijk op zoek waren na een wietplantage, maar deze niet konden vinden de rotzooi maar aangepast hebben naar een gejatte fiets en zodoende niet zomaar die huiszoeking kunnen laten zien omdat anders de TS nog meer argwaan gaat krijgen tov onze altijd eerlijke en goed rechercherende vrienden met de blauwe petten.
Het was de fiets van mn moeder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef karr-1 het volgende:
Was de fiets ook echt gestolen of was het een verzinsel van de politie?
Wat een waanzinverhaal. Ik zou me nog rotschrikken bij thuiskomen ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
[..]
Het was de fiets van mn moeder.
ik heb net nog even met de politie aan de telefoon gezeten.
dit is hun verhaal. twee mensen zouden mij de fiets hebben zien stelen (met de originele sleutel) deze mensen zijn mij tot aan mijn huis gevolgd en hebben daarna een agent op straat aangesproken dat ik een fiets had gestolen en bij mij heb binnen gezet. ( de agent in kwestie heeft dus niks gezien ) deze agent heeft toen contact op genomen met het hoofd bureau. En dit was dus kennelijk genoeg aanleiding om de sloten te vervangen bij mij thuis. vaag verhaal in ider geval.
Het gaat om de maximumstraf die voor een delict gesteld is. En bij diefstal is dat inderdaad 4 jaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
nooit geweten dat je voor het stelen van een fiets 4 jaar de bak in gaat.
Weet je zeker dat ze niet gewoon dachten dat je je moeder achterin de tuin begraven had?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
nog een mooi stukkie..
Een dergelijk huiszoekingsbevel mag echter enkel worden afgegeven bij verdenking van delicten waarop een voorlopige hechtenis gesteld kan worden. Voor lichte delicten (strafbaar met minder dan vier jaar hechtenis) mag er geen huiszoekingsbevel worden afgegeven. Hoewel dit in de praktijk wel eens voorkomt, en kan leiden tot het niet-ontvankelijk verklaren van het OM in de gehele zaak, wanneer deze uiteindelijk voor de rechter komt.
nooit geweten dat je voor het stelen van een fiets 4 jaar de bak in gaat.
Ik heb hier inderdaad naar gevraagd. maar de betreffende persoon is op vakantie. haar vervanger heeft pas weer donderdag dienst. en op de vraag of er dan niet iemand anders was die mij verder kon helpen kreeg ik een simpel, nee, te horen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het gaat om de maximumstraf die voor een delict gesteld is. En bij diefstal is dat inderdaad 4 jaar.
Dat is dus niet zo raar, maar het hele verhaal klinkt erg bizar. Ik zou zeker het naadje van de kous willen weten als ik jou was. Heb je een schriftelijke verklaring gevraagd toen je net aan de telefoon zat?
Ik zou niet zo lang wachten...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad naar gevraagd. maar de betreffende persoon is op vakantie. haar vervanger heeft pas weer dinsdag dienst. en op de vraag of er dan niet iemand anders was die mij verder kon helpen kreeg ik een simpel, nee, te horen.
Donderdag hoop ik dus gebeld te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |