quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef appelsjap het volgende:
Hmm, interessant, wil ik opzich ook wel weten.
En dan ook nog eens een huiszoeking erbijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef Keiichi het volgende:
Sinds wanneer doet de politie iets met een melding van een gestolen fiets
Misschien moet je de OP eens lezen? Het is maar een idee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef karr-1 het volgende:
Was de fiets ook echt gestolen of was het een verzinsel van de politie?
Misschien moet je gewoon niets zeggen, ook dat is een ideequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Misschien moet je de OP eens lezen? Het is maar een idee.
Nee, dat is geen idee, want dan is je overbodige vraag nog steeds onbeantwoord en komt er vroeg of laat iemand met een zelfde post als mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon niets zeggen, ook dat is een idee
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat is geen idee, want dan is je overbodige vraag nog steeds onbeantwoord en komt er vroeg of laat iemand met een zelfde post als mij.
Denk ook dat het zoiets wel zal zijn. Het is nu echt zo'n absurd verhaal. Een fiets.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een huiszoeking erbij![]()
Ik denk dat ze eigenlijk op zoek waren na een wietplantage, maar deze niet konden vinden de rotzooi maar aangepast hebben naar een gejatte fiets en zodoende niet zomaar die huiszoeking kunnen laten zien omdat anders de TS nog meer argwaan gaat krijgen tov onze altijd eerlijke en goed rechercherende vrienden met de blauwe petten.
Het was de fiets van mn moeder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef karr-1 het volgende:
Was de fiets ook echt gestolen of was het een verzinsel van de politie?
Wat een waanzinverhaal. Ik zou me nog rotschrikken bij thuiskomen ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
[..]
Het was de fiets van mn moeder.
ik heb net nog even met de politie aan de telefoon gezeten.
dit is hun verhaal. twee mensen zouden mij de fiets hebben zien stelen (met de originele sleutel) deze mensen zijn mij tot aan mijn huis gevolgd en hebben daarna een agent op straat aangesproken dat ik een fiets had gestolen en bij mij heb binnen gezet. ( de agent in kwestie heeft dus niks gezien ) deze agent heeft toen contact op genomen met het hoofd bureau. En dit was dus kennelijk genoeg aanleiding om de sloten te vervangen bij mij thuis. vaag verhaal in ider geval.
Het gaat om de maximumstraf die voor een delict gesteld is. En bij diefstal is dat inderdaad 4 jaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
nooit geweten dat je voor het stelen van een fiets 4 jaar de bak in gaat.
Weet je zeker dat ze niet gewoon dachten dat je je moeder achterin de tuin begraven had?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
nog een mooi stukkie..
Een dergelijk huiszoekingsbevel mag echter enkel worden afgegeven bij verdenking van delicten waarop een voorlopige hechtenis gesteld kan worden. Voor lichte delicten (strafbaar met minder dan vier jaar hechtenis) mag er geen huiszoekingsbevel worden afgegeven. Hoewel dit in de praktijk wel eens voorkomt, en kan leiden tot het niet-ontvankelijk verklaren van het OM in de gehele zaak, wanneer deze uiteindelijk voor de rechter komt.
nooit geweten dat je voor het stelen van een fiets 4 jaar de bak in gaat.
Ik heb hier inderdaad naar gevraagd. maar de betreffende persoon is op vakantie. haar vervanger heeft pas weer donderdag dienst. en op de vraag of er dan niet iemand anders was die mij verder kon helpen kreeg ik een simpel, nee, te horen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het gaat om de maximumstraf die voor een delict gesteld is. En bij diefstal is dat inderdaad 4 jaar.
Dat is dus niet zo raar, maar het hele verhaal klinkt erg bizar. Ik zou zeker het naadje van de kous willen weten als ik jou was. Heb je een schriftelijke verklaring gevraagd toen je net aan de telefoon zat?
Ik zou niet zo lang wachten...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad naar gevraagd. maar de betreffende persoon is op vakantie. haar vervanger heeft pas weer dinsdag dienst. en op de vraag of er dan niet iemand anders was die mij verder kon helpen kreeg ik een simpel, nee, te horen.
Donderdag hoop ik dus gebeld te worden.
helaas zit er niet veel anders op denk ik. ik heb zelfs nog naar de officier van Justtie gevraagd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou niet zo lang wachten...
Voor je het weet fabriceren die lolbroeken in de tussentijd ff wat of komt er toch ineens uit een lade ergens een huiszoekingsbevel
Nijmegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat een waanzinverhaal. Ik zou me nog rotschrikken bij thuiskomen ook.
Woon je in een klein dorp of een stad?
Wat ik op Geenstijl zag is dat aangifte doen tégen de politie errug lastig schijnt te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef Compomotive155 het volgende:
Eigenlijk kan je volgens mij gewoon aangifte doen van inbraak
Ga er maar van uit dat je zelf mag bellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
Donderdag hoop ik dus gebeld te worden.
hoezo is dat vreemd dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat je zelf mag bellen.
Wat ik wel vreemd vind aan je verhaal is dat de cilinders vervangen zijn maar je het briefje wel binnen vond.
Ja, maar hoe wist jij waar je je nieuwe sleutels op kon halen om binnen te komen en dat briefje te lezen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
[..]
hoezo is dat vreemd dan?
ze zijn toch binnen geweest? dan leggen ze het briefje ook binnen.
Scherp!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wist jij waar je je nieuwe sleutels op kon halen om binnen te komen en dat briefje te lezen?
schuurdeur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scherp!![]()
TS toch niet zo braaf als hij zich voordoet
Politie Nijmegen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even dit topic naar de politie gemailt.
Het is een vrij vaag verhaal, maar ik zie er niet zo 1-2-3 gaten in zitten hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef Flappekz het volgende:
Dit verhaal rammelt imo aan alle kanten ...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even dit topic naar de politie gemailt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef Sitethief het volgende:
Tenzij de politie héél erg dom is gaan ze geen sloten vervangen en dan vervolgens een briefje door de bus heen doen. Die je niet kunt lezen omdat je er niet in kunt.....................
Het is natuurlijk veel gemakkelijker om een bord op de straat neer te zetten met de tekst dat de bewoner voorlopig niet thuis is en dat de sleutels opgehaald kunnen worden met het briefje wat buiten aan het bord hangt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef Sitethief het volgende:
Tenzij de politie héél erg dom is gaan ze geen sloten vervangen en dan vervolgens een briefje door de bus heen doen. Die je niet kunt lezen omdat je er niet in kunt.....................
als iemand de images wil hosten heb ik wel scans van de brieven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:32 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een desinformant die het mensen aan wil leren dat het normaal is dat de cops binnenkomen zonder huiszoekingsbevel.
Fuck de TS.
ik heb een leuk uploadscriptje gemaakt: www.tinypic.comquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:40 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
[..]
als iemand de images wil hosten heb ik wel scans van de brieven.
laat maar weten.
Je kunt natuurlijk ook gewoon je ID gebruiken om die sleutels af te halen....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:36 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel gemakkelijker om een bord op de straat neer te zetten met de tekst dat de bewoner voorlopig niet thuis is en dat de sleutels opgehaald kunnen worden met het briefje wat buiten aan het bord hangt.
'Schat, ik heb een promotie gekregen!! Ik ben nu Zonecommandant Zomerfeesten!'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
http://i28.tinypic.com/2rcu91k.jpg
http://i29.tinypic.com/5pn7z7.jpg
Of hij heeft een unieke achternaamquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
'Schat, ik heb een promotie gekregen!! Ik ben nu Zonecommandant Zomerfeesten!'
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of hij heeft een unieke achternaam
Okay ik neem mijn woorden terug. Het was ook eigenlijk een grapje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
http://i28.tinypic.com/2rcu91k.jpg
http://i29.tinypic.com/5pn7z7.jpg
dat dacht ik dus ook. daarom zou ik graag het huiszoekingsbevel zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef mgerben het volgende:
Dit verhaal klopt van geen kanten.
De politie doet NIETS met gestolen fietsen. En zéker geen huiszoeking. Daar krijgen ze ook geen huiszoekingsbevel voor, dat is een veel te zwaar middel voor een veel te klein vergrijp.
Ik geloof alleen geen drol van het hele verhaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef Compomotive155 het volgende:
Eigenlijk kan je volgens mij gewoon aangifte doen van inbraak
Dan vind ik de moeite die TS er voor doet (brief namaken) een TVP waard.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik geloof alleen geen drol van het hele verhaal
en jij denkt dat ik hier die namen ga posten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Vind t maar raar verhaal.
Ook ontbreken zeer toevallig en niet geheel onvoordelig voor de geloofwaardigheid van TS in dit verhaal er echte namen in het handgeschreven briefje, het is allemaal 'Chef dit', 'Zonecommandant (LIKE WTF?) dat'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |