Ja maar kunst is zo breed! Je kunt toch niet zeggen dat je niet van kunst houdt? Volgens mij hebben veel mensen gewoon verkeerde associaties bij het woord 'kunst' en denken ze aan saaie, stoffige schilderijen, terwijl kunst natuurlijk veel meer is dan dat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef L.no het volgende:
Nou, als je niet van kunst houdt, dan vind je het weinig aan inderdaad.
Zelf vind ik het leuk.
Dat weet ik. Vooral in de middelbare school realiseren ze dat niet zo snel...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar kunst is zo breed! Je kunt toch niet zeggen dat je niet van kunst houdt? Volgens mij hebben veel mensen gewoon verkeerde associaties bij het woord 'kunst' en denken ze aan saaie, stoffige schilderijen, terwijl kunst natuurlijk veel meer is dan dat!
Ook voor vwo en havo en het is inderdaad meer gericht op de klassieke kunst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Wat is het verschil tussen CKV en KCV? Is KCV voor gymnasiasten en meer gericht op antieke kunst?
Klopt, waardoor het zinloos aanvoelde om mooie verslagen te schrijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat vak koste gewoon veel te veel tijd. Opdrachten die veel tijd in beslag namen. Ik wil gewoon naar het theater of filmhuis kunnen en daar ontspannen, en niet het idee hebben dat ik er nog een verslag over moet schrijven. En uiteindelijk leverde het ook maar een o/v/g op, en niet eens een echt cijfer.
Op de middelbare school leer je het vaak ook zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar kunst is zo breed! Je kunt toch niet zeggen dat je niet van kunst houdt? Volgens mij hebben veel mensen gewoon verkeerde associaties bij het woord 'kunst' en denken ze aan saaie, stoffige schilderijen, terwijl kunst natuurlijk veel meer is dan dat!
Dom idd, een v heb je sowieso (bijna) altijd wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat vak koste gewoon veel te veel tijd. Opdrachten die veel tijd in beslag namen. Ik wil gewoon naar het theater of filmhuis kunnen en daar ontspannen, en niet het idee hebben dat ik er nog een verslag over moet schrijven. En uiteindelijk leverde het ook maar een o/v/g op, en niet eens een echt cijfer.
Wij niet, hoor. Wij hadden een hele hippe CKV-leraar die ook videoclips vertoonde in de klasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:44 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Op de middelbare school leer je het vaak ook zo.
Geloof me, ik ben een groot kunstliefhebber buiten school. Maar CKV... Een film van 2,5 uur kijken over hoe iemand met een zwabber op een doek loopt te krassen en dan uit zijn naad gaat omdat hij het midden te "heftig" heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef L.no het volgende:
Nou, als je niet van kunst houdt, dan vind je het weinig aan inderdaad.
Zelf vind ik het leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |