Volgens mij is dit dus bram recourtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef FANN het volgende:
BIG BROTHER BART, maar dan niet die ene maar die andere ...![]()
[ afbeelding ]
jah...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dus bram recourt
Ow, is hij dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreselijke vent vind ik het. Zoals hij bij DWDD zijn gedichten zit voor te lezen, bij de laatste strofe al lachend om zijn eigen grappen, blegh.
Jammer dat ik hem niet heb meegemaakt in zijn begintijd hier op FOK!
Daar heb jij mij nou weer een plezier mee gedaan !quote:
Deze dame lijkt een beetje op Marilene, de vrouw van Prins Maurits.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef FANN het volgende:
BIG BROTHER 2 2000
Veronica; 14 september 2000 - 30 december 2000; 108 dagen.
Presentatie Beau van Erven Dorens en Esther Duller. Titelsong: 'Kijk' (Gordon).
Deelnemers: 9 mannen, 7 vrouwen.
Winares; Bianca Hagenbeek fl 250.000
[ afbeelding ]
-knip-
Ja! Dat vertelde Gert.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Ik vind hem wel grappig. Af en toe schiet hij een beetje door, maar ach, het kan niet altijd grappig zijn voor iedereen.
Had geen idee dat hij het was. Jeetje, dus die zat hier te forummen?!
Grappig. Jammer dat ik hem gemist heb.quote:
Ik ook, had hem graag gelezen voordat hij zo zelfvoldaan was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Grappig. Jammer dat ik hem gemist heb.
Ah thanks! Ga ik eens lekker lezenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Big Brother Archief
Hier kun je aardig wat doordevils vinden.
Niet gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Ik vind hem wel grappig. Af en toe schiet hij een beetje door, maar ach, het kan niet altijd grappig zijn voor iedereen.
Taraaaaaaaaaaaaaaa......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef FANN het volgende:
Playboy foto's van Big Brother 1 Tara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie meer op
http://www.apekool.com/xxx/celebs6/tara1/index.htm
Bij BB5 en BB6 fungeerde de DBK ook al als hokje. Er werd behoorlijk gemanipuleerd en het leuke is dat dat ook ruiterlijk werd toegegeven in de de interviews die Bart met sommige kandidaten had.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!
Big Brother had niet een hokje zoals bij DGK ( en was daarom ook een stuk tammer)
O nee????quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt wel.
Sowieso had je al de "dagboekkamer", de Dee Bee Kaa voor intimi.
Daarnaast werd er wel degelijk gewoon overlegd met de bewoners, off camera, alleen lang niet zo extreem en lang niet zo sturend als bij DGK.
Hij is hier begonnen met columns over BB, daarna op de veronica website daarna overal en nergens oa: volkskrant en geenstijl (kouwes).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Nee, hij heeft toen 14 dagen niet kunnen schijten van de spanning.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:16 schreef ditisHuub het volgende:
laatst toen ik bij familie recourt was hebben we oude foto's uit een doos bekeken en daar zaten ook nog wat foto's van Bram uit zijn BB tijd bij, die hebben we toen aan zijn deur gehangen, hij wil er niet graag aan herinnerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |