abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71803279
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar er is dus weldegelijk een marokkanen-probleem in nederland. dat zeg je zelf.

Degene die dat nog durft te ontkennen moet een doorverwijsbriefje krijgen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:24:21 #252
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71803289
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, die zijn er ook. Het gros van de Marokkanen bedoelt het goed, een klein deel verpest het complete land en verpest het ook voor de goedwillende Marokkanen. Goedwillende Marokkanen balen net zo goed van het uitschot als wij daar van balen.
Hou toch op in de categorie Marokkanen van 10 tot 25 zijn de meeste door en door rot. Dan hebben we het niet meer over een kleine minderheid hoewel links Nederland ons anders wilt laten geloven.
pi_71803309
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Gozer, misschien moet je het topic eens lezen, en de reacties die ik gaf op jouw posts. Dan zie je waar ik sta in deze discussie.

Ja, hij is leuk.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:26:00 #254
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71803355
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je inhoudelijk nog wat te melden of blijft het bij dit soort offtopic geklootviool?
Ach, wat is inhoudelijk. Het is toch voornamelijk een bash topic geworden zonder enige inhoud en met een hoop scheldwoorden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71803356
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Hou toch op in de categorie Marokkanen van 10 tot 25 zijn de meeste door en door rot. Dan hebben we het niet meer over een kleine minderheid hoewel links Nederland ons anders wilt laten geloven.
Ach, je hebt er ook goedwillenden bij, je hebt er kwaadwillenden bij en je hebt meelopers. De eerste groep heb ik geen problemen mee en de 2e groep moet je hard aanpakken en het liefst gewoon wegsturen. Dan is die 3e groep ook geen probleem meer.
pi_71803373
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ach, wat is inhoudelijk. Het is toch voornamelijk een bash topic geworden zonder enige inhoud en met een hoop scheldwoorden.
In die trend ben jij ook een belangrijke factor.
pi_71803392
quote:

[..]

dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:27:39 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803408
quote:

[..]

ja! ergens niet mee eens zijn is bashen! en hoe vaak moet je mensen nog iets redelijk uitleggen? terwijl de tegenpartij verre van redelijk is? hoe vaak? de bom barst en gaat veel pijn veroorzaken, maar wel voor een goed doel. het is afgelopen.

en als je denkt dat mensen bang zijn voor de repressailles van links en hun krakertjes, dan maaien we die gelijk omver.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71803439
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, die zijn er ook. Het gros van de Marokkanen bedoelt het goed, een klein deel verpest het complete land en verpest het ook voor de goedwillende Marokkanen. Goedwillende Marokkanen balen net zo goed van het uitschot als wij daar van balen.
Reden des te meer om dit eens grondig aan te pakken, ipv zachte heelmeester.
Ook Marokkanen die hier hun beste beentje voor zetten hebben daar uiteindelijk profijt van.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_71803440

ik begon te lezen en had al een uitgebreide ontopic post in mijn gedachten...

die ebte weg naarmate ik verder het topic doorlas....

en nu heb ik geen idéé meer waar de OP ook al weer over ging.

Jullie ook niet geloof ik

Mijn boekje met schuttingtaal en scheldwoorden is in ieder geval weer bijgewerkt.

Jemig!!
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71803452
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:27 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dat het topic is verzand in offtopic gebazel komt vooral door figuren als jij.
pi_71803477
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef huhggh het volgende:

[..]

Reden des te meer om dit eens grondig aan te pakken, ipv zachte heelmeester.
Ook Marokkanen die hier hun beste beentje voor zetten hebben daar uiteindelijk profijt van.

Precies, jij begrijpt ´m. Het is tijd dat in Nederland eens wordt gedacht aan de goedwillende en hardwerkende mens en niet aan het uitkeringstrekkende uitschot.
pi_71803491
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat het topic is verzand in offtopic gebazel komt vooral door figuren als jij.
Omdat ik niet scheld?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:30:19 #264
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71803494
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

In die trend ben jij ook een belangrijke factor.
Denk dat dat wel meevalt, ik heb in dit topic tot nu toe 11 (of waren het er 12) reacties geplaatst, zonder enig scheldwoord en hopelijk toch voor het merendeel inhoudelijk.
DeviantArt
pi_71803521
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt, ik heb in dit topic tot nu toe 11 (of waren het er 12) reacties geplaatst, zonder enig scheldwoord en hopelijk toch voor het merendeel inhoudelijk.
Allemaal vergane glorie. Je laatste paar postings vallen allemaal onder de noemer "offtopic geneuzel".
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:31:22 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803524
- knip -

[ Bericht 95% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:14:36 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:31:35 #267
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71803532
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ach, je hebt er ook goedwillenden bij, je hebt er kwaadwillenden bij en je hebt meelopers. De eerste groep heb ik geen problemen mee en de 2e groep moet je hard aanpakken en het liefst gewoon wegsturen. Dan is die 3e groep ook geen probleem meer.
Tuurlijk zijn er goedwillende, deze leiden onder het walgelijke gedrag van een grote groep.

Het ergste is nog dat Allochtonen in veel gevallen over een kam worden geschoren terwijl er met Surinamers en Chinezen bijv. niks mis is.

Als de groep relschoppers kei en keihard aangepakt worden dan zullen goedwillende allochtonen daar de vruchten van plukken, tevens zal het jongeren extra stimuleren om toch aan het werk te gaan ipv een uitkering te trekken en de buurt te terroriseren.

Het is moraal die doorbroken geworden, en dat kan alleen met keihard optreden.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Zie het linkse beleid van de afgelopen 30 jaar
pi_71803534
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Omdat ik niet scheld?
Omdat je met je offtopic geneuzel geen enkele toegevoegde waarde levert in deze discussie.
pi_71803584
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:31 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er goedwillende, deze leiden onder het walgelijke gedrag van een grote groep.

Het ergste is nog dat Allochtonen in veel gevallen over een kam worden geschoren terwijl er met Surinamers en Chinezen bijv. niks mis is.

Als de groep relschoppers kei en keihard aangepakt worden dan zullen goedwillende allochtonen daar de vruchten van plukken, tevens zal het jongeren extra stimuleren om toch aan het werk te gaan ipv een uitkering te trekken en de buurt te terroriseren.

Het is moraal die doorbroken geworden, en dat kan alleen met keihard optreden.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Zie het linkse beleid van de afgelopen 30 jaar
Helemaal eens met deze post! Het is in het belang van iedere goedwillende inwoner van Nederland dat men eindelijk het gekloot van het uitschot eens hard aanpakt en desnoods notoire overlastveroorzakers op de boot zet.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:32:56 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803587
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Omdat ik niet scheld?
nee, omdat je dom aan het lullen bent. bemoei je niet met dingen waar je niks van af weet of wil afweten. autochtonen hebben meer dan genoeg van criminele en straks zichzelfopblazende baardjesdragende allochtonen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:33:19 #271
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71803599
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me eerder af of je je pilletjes wel hebt ingenomen, zoalshetis, ronduit stuitend en schandalig wat je hier weer durft neer te plempen, gozer. .
Hoezo, hij is toch genuanceerd?
Zoalshetis was ooit een bruggenbrouwer, maar hij acteert de laatste tijd alsof zijn zusje sensueel is benaderd door Marokkanen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:33:44 #272
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71803614
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Allemaal vergane glorie. Je laatste paar postings vallen allemaal onder de noemer "offtopic geneuzel".
Zeker, en op wie denk je dat ik reageerde?
DeviantArt
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:33:51 #273
137949 Disana
pi_71803616
Er werd on topic en netjes van mening gewisseld ondanks de verschillende standpunten. Het is verwaterd toen iemand ongeremd begon te dreigen en te schelden. Het is flauw dat de constructieve posters kwalijk te nemen.
pi_71803621
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo, hij is toch genuanceerd? :'N
Zoalshetis was ooit een bruggenbrouwer, maar hij acteert de laatste tijd alsof zijn zusje is verkracht door Marokkanen.

²
Hebben ze jou ook een tik voor je hoofd gegeven met een honkbalknuppel?
pi_71803645
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:33 schreef Disana het volgende:
Er werd on topic en netjes van mening gewisseld ondanks de verschillende standpunten. Het is verwaterd toen iemand ongeremd begon te dreigen en te schelden. Het is flauw dat de constructieve posters kwalijk te nemen.
Het getuigt niet van zelfkennis als jij jezelf rekent tot de constructieve posters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')