je wordt hooguit weer gebanned door hun linkse vrindjes achter de fok!schermen ... en ze mogen zelf veder elke keer bruinhemd, nsb-er en nazi zeggen, zonder problemen, want ze zijn links ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de typische PvdA-mentaliteit. Met die gasten win je de oorlog niet hoor.
Zo gaat dat in het politiek-correcte Nederland en daarom worden de problemen in Nederlander eerder groter dan kleiner.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je wordt hooguit weer gebanned door hun linkse vrindjes achter de fok!schermen ... en ze mogen zelf veder elke keer bruinhemd, nsb-er en nazi zeggen, zonder problemen, want ze zijn links ...
De gevolgen moet je aanpakken, de oorzaak niet. Stel je voor dat je je handen brand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo gaat dat in het politiek-correcte Nederland en daarom worden de problemen in Nederlander eerder groter dan kleiner.
Ach, de kans dat er thee wordt geschonken is groter dan de kans dat er eindelijk eens harde straffen worden uitgedeeld aan dit gajes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De gevolgen moet je aanpakken, de oorzaak niet. Stel je voor dat je je handen brand.
Lekker pappen en nathouden![]()
Inhoudelijks meningen weerleggen is voor sommigen erg moeilijk omdat hun droomwereld niet matched met de realiteit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef jij eens antwoord op een vraag die ik stelde, snotneus.
Dan moet hij met inhoudelijke argumenten komen. Dat is wat teveel gevraagd voor onze naieve theedrinkers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gajes wordt nu bedreigd door autochtonen met honkbalknuppels. en dat komt uit het niets.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, de kans dat er thee wordt geschonken is groter dan de kans dat er eindelijk eens harde straffen worden uitgedeeld aan dit gajes.
Mee eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zoalshetis brengt het misschien wat grof.. maar hij heeft gewoon gelijk punt uit.
De maat is vol... overvol. Het is hoogtijd dat eea rechtgezet wordt in dit land, goedschiks gaat het niet, dan maar kwaadschiks.
Er was een vraag, tussen alle BS-bingo steekwoorden, en kotssmilies?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Helaas is dat de waarheid. Men wil niet inzien dat de manier van straffen van die autochtonen met honkbalknuppels wat beter werkt dan het eindeloos drinken van thee en het inschakelen van jongerenwerkers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gajes wordt nu bedreigd door autochtonen met honkbalknuppels. en dat komt uit het niets.
maar gelukkig hebben we de politie nog. die treedt pas op als autochtonen het ff niet meer zien zitten met de politie. dan is de politie er als de kippen bij om een autochtoon kapot te schieten.
Toevallig ook dat die ene marokkaan daar bij jou in Amerika inzicht heeft in het marokkanen probleem hier in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef Halcon het volgende:
Toevallig had ik het er vandaag nog over met een Marokkaan en die gaf aan dat Nederlanders eindelijk verstandig worden en dat dit het enige is wat werkt bij dit uitschot.
lach jij nu maar, ik lach het laatst. en hard.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er was een vraag, tussen alle BS-bingo steekwoorden, en kotssmilies?
Ow, wat leuk. Zeker gemist.
Toevallig werkt die Marokkaan bij een afdeling in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Toevallig ook dat die ene marokkaan daar bij jou in Amerika inzicht heeft in het marokkanen probleem hier in Nederland.
gast, want dat ben je officieel, je weet niet waar je het over hebt. veel marokkanen stemmen op wilders. hebben genoeg van hun 'achterban'. het is een bevrijding pur sang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Toevallig ook dat die ene marokkaan daar bij jou in Amerika inzicht heeft in het marokkanen probleem hier in Nederland.
Een werkende Marokkaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toevallig werkt die Marokkaan bij een afdeling in Nederland.
Dat is inderdaad wel heel toevallig jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toevallig werkt die Marokkaan bij een afdeling in Nederland.
Ja, die zijn er ook. Het gros van de Marokkanen bedoelt het goed, een klein deel verpest het complete land en verpest het ook voor de goedwillende Marokkanen. Goedwillende Marokkanen balen net zo goed van het uitschot als wij daar van balen.quote:
maar er is dus weldegelijk een marokkanen-probleem in nederland. dat zeg je zelf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel toevallig ja
Gozer, misschien moet je het topic eens lezen, en de reacties die ik gaf op jouw posts. Dan zie je waar ik sta in deze discussie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gast, want dat ben je officieel, je weet niet waar je het over hebt. veel marokkanen stemmen op wilders. hebben genoeg van hun 'achterban'. het is een bevrijding pur sang.
Heb je inhoudelijk nog wat te melden of blijft het bij dit soort offtopic geklootviool?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel toevallig ja
Hoezo, denk je dat ik 'links' ben ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lach jij nu maar, ik lach het laatst. en hard.
Jij staat nergens, want je post alleen maar offtopic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Gozer, misschien moet je het topic eens lezen, en de reacties die ik gaf op jouw posts. Dan zie je waar ik sta in deze discussie.
oh ok. sorry. zo ben ik ook wel weer. en nu?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Gozer, misschien moet je het topic eens lezen, en de reacties die ik gaf op jouw posts. Dan zie je waar ik sta in deze discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |